حماس: به دنبال تقویت همکاری با ایران هستیم

حماس: به دنبال تقویت همکاری با ایران هستیم
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 11:30

عضو دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) تاکید کرد که این جنبش بر توسعه همكاري و تقويت روابط با جمهوري اسلامي ايران مصمم است.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "محمد نصر" که به عنوان ریيس هيات حماس به تهران سفر کرده است، گفت: سفر به ايران براساس لزوم به كارگيري ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي امت اسلام براي حمايت از ملت فلسطين و آرمان عادلانه و مقاومت قهرمانانه آن صورت مي گيرد.
"محمد نصر" به مركز اطلاع رساني فلسطين تأکید کرد: حماس به تقويت روابط تاريخي و ديرينه خود با ايران علاقه وافر و اهتمام ويژه‌اي دارد.
وي خاطرنشان کرد: دليل اين مساله به درك عميق طرفين از اهميت همكاري و ارتباط و رايزني و تلاش جدي براي عبور از شرايط حساس كنوني امت و منطقه براي خدمت به آرمان فلسطين و مصالح امت اسلام برمي‌گردد.
اين مقام حماس افزود: هيات حماس در اين سفر با مقامات جمهوري اسلامي ايران ديدار كرده و تحولات قدس و مسجد الاقصي، بازتاب جنگ غزه، محاصره ظالمانه نوار غزه و بسته شدن گذرگاه‌هاي نوار غزه را مورد بحث و بررسي قرار داده است.
هيات بلندپايه "حماس" به رياست محمد نصر و با حضور ماهر عبيد، جمال عيسى، أسامة حمدان از مسوولان اين جنبش و خالد القدومي نماينده حماس در ايران روز دوشنبه  وارد تهران شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها