رئیس جمهور تونس، هدایای خود را به دولت بخشید

رئیس جمهور تونس، هدایای خود را به دولت بخشید
چهارشنبه 10 دی 1393 - 20:27

رئیس جمهور سابق تونس، در اقدامی بی سابقه، هدایایی را که در مدت ریاست جمهوری از کشورهای دیگر دریافت کرده بود، به دولت تونس بخشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نهاد ریاست جمهوری تونس، در صفحه رسمی خود در پایگاه های ارتباط اجتماعی، نامه منصف المرزوقی به وزیر اقتصاد و دارایی را تحت عنوان "واگذاری مالکیت اموال منقول، به نفع دولت تونس" منتشر کرد.
المرزوقی که مدت ریاست جمهوری او به پایان رسیده است، در این نامه اعلام کرد: در مدت تصدی پست ریاست جمهوری، هنگام سفر به کشورهای دوست و برادر، هدایای ارزشمندی از رؤسای جمهور و پادشاهان آن کشورها دریافت کردم، هنگام حضور هیئت ها و فرستاده های این کشورها در تونس نیز، هدایایی دریافت کردم. این هدایا که انواع مختلف دارد و منقول است، به من یا خانواده ام اهدا شده است.
وی افزود: از آن جا که ملت بزرگ تونس، مرا به افتخار تصدی پست ریاست جمهوری نائل کرد، وظیفه خود می دانم، به عنوان قدردانی، همه هدایایی که به من داده شده است، را به این ملت، تقدیم کنم.
منصف المرزوقی، در انتخابات ریاست جمهوری که در تونس برگزار شد، یک میلیون و 378 هزار و 513 هزار رأی، معادل 44.32 درصد آراء را به دست آورد و رقیب او، "باجی القائد السبسی" با کسب یک میلیون و 731 هزار و 529 رای برابر با 55.68 درصد آراء، برنده انتخابات شد و به ریاست جمهوری منصف المرزوقی پایان داد.

 

 

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها