آخرین تلاش تروریست‌ها پس از شکست‌های مکرر در حلب +فیلم

چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 21:56

العالم - تروریست‌ها پس از شکست در روستاهای حومه حلب ضمن انتقاد از عناصری که آنان را یاری نمی کنند، "بسیج عمومی" اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، پس از سیطره ارتش سوریه بر روستاهای دیرالزیتون، کفرتونا، باشکوی، تل مصیبین و حردتین در حلب، شب گذشته درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و گروههای تروریستی در محور روستای رتیان در حومه شمالی حلب و در 3 کیلومتری شهرک الزهرا رخ داد.

خبرنگار العالم می افزاید: تروریست ها شکست های خود را مانند همیشه به نبود مهمات نسبت دادند.

وی خاطرنشان کرد: شماری از تروریست ها در این درگیری ها به هلاکت رسیدند که یکی از آنها "احمد طه ابوعبید" سرکرده گردان موسوم به "بیارق الشام" و اعضای تحت فرمانش بود.

 نیروهای ارتش سوریه با پیشروی توانستند استحکامات دفاعی تروریست ها را در هم شکسته و خود را به روستای الزهرا در شمال سوریه برسانند که بیش از دو سال و نیم تحت محاصره بود.

در این عملیات 30 تروریست گروهک النصره و دیگر گروههای تروریستی در حومه حلب به دست ارتشیان سوری اسیر شدند و سرکرده لشکر الانصار وابسته به ارتش آزاد موسوم به مطیع الصالح در شهرک اورم در حومه حلب نیز به هلاکت رسید.

همچنین شماری از شهروندان سوری در پی حملات تروریست ها به مناطق مسکونی در منطقه الحمدانیه و میدان سعدالله الجابری حلب کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها