اظهارات عجیب وزير سعودی برای توجیه بیکاری

اظهارات عجیب وزير سعودی برای توجیه بیکاری
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 08:42

وزير اقتصاد و برنامه ريزي عربستان سعودی معضل بيكاري را سنت خدا توصيف كرد؛ این اظهارات عجیب با تمسخر كاربران در شبكه هاي اجتماعي در اينترنت روبرو شد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "محمد الجاسر" وزير اقتصاد و برنامه ريزي سعودي درجريان سخنان خود  درباره ميانگين بيكاري در عربستان گفت كه بيكاري از سنت های خدا در جامعه است.
اين اظهارات با تمسخر كاربران در شبكه هاي اجتماعي روبرو شد به گونه اي كه "عادل الكلباني" از مبلغان سعودي در صفحه توتیر خود نوشت: وزير اقتصاد و برنامه ريزي پس از بیدار شدن از خواب اظهاراتی را مطرح می کند که مجبور می شوی بگویی کاش بیدار نمی شد. !!

وزير اقتصاد و برنامه ريزي عربستان سعودي گفت: براساس آمارهاي بين المللي، ميزان بيكاري 6 درصد است و از زمان تاكنون جامعه اي اعم از صنعتي يا درحال رشد وجود ندارد كه بيكاري در آن نبوده باشد.

يكي از كابران با ايجاد هشتكي تحت عنوان "#البطالة_موجودة_منذ_عصر_النبوة" نوشت: شرك، سرقت، چپاول و جادو و نظاير آن همه و همه در دوران نبوت وجود داشت، يعني اينگونه عدم مبارزه با این مسائل را بايد درك كنيم؟

يكي ديگر از كاربران نيز نوشت: ما بايد براي آن سري از اظهارات مسؤولان كه بيش از ديگر مسائل شهروندان را تحريك مي كند، جايزه تعيين كنيم.

يكي ديگر از كاربران نيز در اين هشتك نوشت: فعال سازي نقش سخنگوي رسمي در وزارتخانه هاي ما ضروري است!! برخي از اظهارات باید فیلتر شود !!

پربیننده ترین خبرها