مانور صهیونیستها از بیم موشکهای مقاومت + ویدئو

جمعه 22 اسفند 1393 - 15:44

رام الله (العالم) - نیروهای اشغالگر اسراییل به منظور کسب آمادگی برای نبرد سوم با لبنان مانور نظامی خود را در شمال فلسطین اشغالی و منطقه اغوار آغاز کردند.

"فارس صرفندی" خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله گزارش داد: این مانورها به منظور تحکیم جبهه داخلی صهیونیستها و مقابله با دهها موشک شلیک شده از جنوب لبنان و منطقه اشغالی جولان سوریه انجام می گیرد. این موشکها حامل کلاهک هایی با شدت انفجار بالایی هستند که تلفات بسیاری به همراه خواهند داشت. رژیم صهیونیستی هم اکنون خود را برای تخلیه مجروحان آماده می کند.

عصمت منصور کارشناس فلسطینی در امور رژیم اسراییل در گفتگو با خبرنگار العالم ابراز داشت: رژیم صهیونیستی با توجه به شوک پیش آمده در جامعه خود و نیروهای صهیونیست پس از جنگ 2006 بطور مداوم در حال تقویت جبهه داخلی خود است. این شوک همچنان در جامعه صهیونیستها و مراکز تصمیم گیرنده در رژیم اسراییل طنین انداز است.

رژیم صهیونیستی پس از سال 2006 در نگرانی و دغدغه درگیری با مقاومت لبنان و یا بطور کلی مقاومت بسر می برد. در تابستان 2006 ثابت شد که ارتش اشغالگر اسراییل و جبهه داخلی این رژیم سست تر از خانه عنکبوت هستند . رژیم صهیونیستی از آن سال به بعد در صدد تحکیم خانه عنکبوتی خود برآمد که از آن به عنوان تقویت جبهه داخلی نام می برد. البته این امر به معنای آن نیست که نبرد آتی به سود رژیم صهیونیستی است؛ حتی اگر جبهه اش تقویت شود.

جلال رمانه کارشناس فلسطینی در امور رژیم اسراییل در گفتگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: آنها می دانند که حزب الله قدرت دارد تا صفوف خود را از نو بسازد و ابزارهایی در اختیار دارد که می تواند رژیم صهیونیستی را به یک رژیم در معرض تهدید تبدیل کند.

پربیننده ترین خبرها