فعال بحرینی: ادعای وزیر خارجه ضد ایران، رسوایی سیاسی است

فعال بحرینی: ادعای وزیر خارجه ضد ایران، رسوایی سیاسی است
سه شنبه 18 فروردين 1394 - 18:15

نماینده سابق فراکسیون الوفاق در پارلمان بحرین، اتهام دروغ وزیر خارجه این کشور ضد جمهوری اسلامی ایران را یک رسوایی سیاسی برای دولت بحرین دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "علی الأسود" در صفحه تویتر خود نوشت: در کشورهای دموکراتیک اگر یکی از وزرا خبرهای دروغی بگوید که ضد امنیت ملی باشد، دولت سقوط می کند.
الأسود افزود: بحرین به دلیل مواجه شدن با بحرانهای حقوقی، امنیتی و اقتصادی نیازمند راه حل سیاسی است، و این کشور به وزرایی که بدون سند و شفافیت در تویتر مطلب منتشر می کنند، نیازی ندارد.
وی افزود: دیپلماسی به معنای موفقیتهای سیاسی است و نه انتشار مطالب در شبکه‌های اجتماعی و مواجه کردن کشور با مشکلات بین المللی و منطقه‌ای.
الأسود اظهار داشت: سیاست وزیر خارجه، موجب افزایش دشمنان بحرین می شود و نه دوستان.
وی تأکید کرد: وزرا در کشورهای محترم، از طریق تویتر مطالبی را در خصوص موفقیتها و پیشرفتهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی منتشر می کنند، و نه مطالبی که موجب تحریک و ارعاب شهروندان شود.
الأسود خاطرنشان کرد: بحرین نیازمند راه حل سیاسی از طریق گفتگوی ملی و آشتی منصفانه و فراگیر جهت بازگشت کشور به فرایند سیاسی است، که در آن گروه های دموکراتیک مخالف بر اساس برابری حضور و نقش داشته باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها