معاون دبیرکل وفاق: بحرینی‌ها به اعتراضات ادامه می‌دهند

معاون دبیرکل وفاق: بحرینی‌ها به اعتراضات ادامه می‌دهند
جمعه 21 فروردين 1394 - 11:33

معاون دبیرکل جمعیت وفاق بحرین تاکید کرد، امکان ندارد ملت بحرین را محدود کرد یا مانع دستیابی آنها به حقوقشان از طریق قوانین و تصمیمات دست و پاگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین الدیهی" با تاکید بر اینکه مردم بحرین تا دستیابی به مطالبات خود درخصوص آزادی، دموکراسی و برابری، به اعتراضات مردمی ادامه خواهد داد، حمله به گروهی از شهروندان و بازداشت انها را به بهانه مشارکت در تظاهرات و سرکوب شدید تظاهرکنندگان را محکوم کرد.

سایت "منامه پست" به نقل از الدیهمی نوشت گفت: اگر به بحرینی ها اجازه تظاهرات می دادند بیش از 80درصد آنها برای مطالبه حقوق سیاسی، معیشتی و انسانی به خیابان ها می آمدند اما در اینجا آزادی بیان و تظاهرات مصادره شده است.
معاون دبیرکل جمعیت وفاق بحرین تصریح کرد: در آغاز سال 2015 میلادی، مخالفان درخصوص برپایی تظاهرات نزدیک به 81 اخطار دریافت کردند که همه با آن مخالفت کردند.

وی گفت: اگر اجازه تظاهرات به مردم می دادند صدهاهزار نفر به خیابان های بحرین سرازیر می شدند.

الدیهی خاطرنشان کرد: معارضان بحرینی یک تظاهرات 350 هزار نفری برپا کردند اگر زمینه آزادی وجود داشت به مراتب شمار بیشتری حضور خواهند یافت اما حکومت با تمام قدرت مانع آن می شود.
وی تظاهرات را ابزاری مسالمت آمیز دانست و گفت: مطلوب است که به مردم اجازه برپایی تظاهرات و پاسخگویی به مطالبات آنها داده شود تا اینکه هرگز نیاز به تظاهرات احساس نشود.
معاون دبیرکل جمعیت وفاق از مقامات بحرینی خواست که به شهروندان مجوز برپایی تظاهرات را داده و ممنوعیت آن را لغو کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها