جمعیت وفاق بحرین:

محاکمه شیخ سلمان،بی عدالتی آل خلیفه را عیان کرد

محاکمه شیخ سلمان،بی عدالتی آل خلیفه را عیان کرد
جمعه 1 خرداد 1394 - 09:45

العالم- معاون دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین گفت: چالش ها و ضربات وارده به ملت بحرین از جمله بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت، به موفقیت ملت در پایداری و مقاومت در برابر سرکوبگران تبدیل شده و بی عدالتی حکومت آل خلیفه را آشکار کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم "شیخ حسین الدیهی" با اشاره به این که انقلاب بحرین تا رسیدن به نتیجه مطلوب هرگز متوقف نخواهد شد و ملت این کشور شکست ناپذیر است، خاطرنشان کرد، هر کس تاریخ را مطالعه کند متوجه می شود که هیچ چاره ای جز برقرای عدالت و تحقق آزادی و برابری نیست.

وی محاکمه شیخ علی سلمان را دستاورد و پیروزی وی در مسیر تلاش برای برقراری عدالت و تحقق آزادی ملت بحرین دانست و تصریح کرد که هر کس روند این محاکمه را رصد کرده باشد، به وضوح بی عدالتی را مشاهده کرده است.

الدیهی گفت: ضربات وارده به ملت بحرین و چالش های پیش روی این ملت از جمله بازداشت و محاکمه دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین به فرصت های موفقیت، پیروزی در مسیر پایداری، مقاومت و فقدان عقب نشینی تا تحقق اهداف انقلاب بحرین، تبدیل شده است.

وی افزود: شیخ علی سلمان امروز بزرگ ترین دستاورد و پیروزی خود را در نبرد برای برقراری عدالت و تحقق آزادی و حقوق ملت بحرین محقق کرده است و برای وجدان های بیدار در سراسر جهان روشن کرده که خواسته هایش منطقی و واقع بینانه است.

معاون دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، ادامه محاکمه شیخ علی سلمان را به معنی ادامه بحران حاکم بر رژیم آل خلیفه و ناتوانی آن در توقف جنبش مردم بحرین دانست و گفت: انقلاب مردم بحرین هماگونه که دبیرکل جمعیت وفاق اصرار دارد، به یاری خداوند متعال تا تحقق اصلاحات واقعی و رسیدن به نتیجه منطقی ادامه خواهد داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها