تصاویر اختصاصی از نیروهای سوری در حومه لاذقیه

پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 - 22:58

نیروهای ارتش سوریه، اماکنِ استقرار گروه های مسلح تروریست در محورهای جب الاحمر، کتف الغدر و کفریه در حومه لاذقیه را هدف قرار دادند و حملات آن ها به کوه النوبه را خنثی کردند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه که برای دفاع از موقعیت نیروهای سوری، در قله "النبی یونس" مستقر شده بود، به خبرنگار اعزامی شبکه العالم خبر داد که نیروهای سوری به منظور جلوگیری از پیشروی تروریستها، در نزدیک ترین خطوط تماس با تروریست ها مستقر شده اند.

وی با تاکید بر این که تروریست ها، قدرت ارتش سوریه را چشیده اند، خاطر نشان کرد: از آن جا که ما برحق هستیم، ایمانِ جوانان ارتش راسخ است.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه نیز به خبرنگار شبکه العالم گفت: برای آن ها، نقشه هایی آماده کرده ایم و برای هر عرصه جغرافیایی نقشه ای مخصوص در نظر گرفته ایم و صرفنظر از دشواریِ دسترسی به آن مناطق، این نقشه ها، نتایجی سریع و عالی دارند.

بر پایه این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، یک ستون از گروه های مسلح تروریست را که سعی داشتند به سمت قله النبی یونس پیشروی کنند، در محور کتف الغدر هدف قرار دادند. در این میان، هواپیماهای ارتش سوریه در آسمان حومه شمالی شمالی لاذقیه به پرواز درآمدند و تپه های جب الاحمر را به دقت بمباران کردند و تا کشتزار ابوالریش و دوراهی السرمانیه پیشروی کردند.

یکی از سربازان ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم، گفت: به امید خدا، ما این امکان را داریم که با هر شرایطی سازگار شویم.

یکی دیگر از سربازان ارتش سوریه نیز خاطر نشان کرد: ما آمادگی آن را داریم، دست آمریکا و صهیونیسم جهانی را که برای سرقت اراضی سوری به سرزمین دراز شده است، بشکنیم. ما بدون هیچ تردیدی به ماموریتمان که دفاع از میهن است، عمل خواهیم کرد.

سرباز دیگری از ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: برای حمایت از میهن و سرزمین و ناموسمان، چشم بر هم نخواهیم گذاشت و 24 ساعته به پاسداری خواهیم پرداخت.

یکی از نیروهای مرزبان که در خط درگیری با گروه های تروریست در قلۀ النبی یونس مستقر بود، به خبرنگار شبکه العالم گفت: آن ها حضور گسترده ای در این جایگاه دارند، ما سعی می کنیم با حملات ایذایی، از خطر آن ها بر نیروهای سوریه که در مناطق الجسر و ادلب مستقر هستند، بکاهیم. به امید خدا پیروز خواهیم شد، زیرا هر روز عملیات گسترده تری انجام می دهیم.

بر پایه این گزارش، عملیات در حومه شمالی لاذقیه همچنان ادامه دارد و در این میان، نیروهای ویژۀ گردان الجبل، پیمان بسته اند که تمامی تپه های منطقه الجبل را آزاد کنند.

26

پربیننده ترین خبرها