آرزوی عراقی‌ها در عید فطر + فیلم

يکشنبه 28 تير 1394 - 15:15

مردم عراق علیرغم مشکلات امنیتی بر اهمیت جشن گرفتن در عید فطر تاکید داشته و از تلاش های دولت و بسیج مردمی در مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت قدردانی کردند.

خبرنگار شبکه العالم از بغداد گزارش داد، مردم عراق عید مبارک فطر را جشن گرفته و میلیونها نفر از آنان نماز عید را در مساجد ادا کردند.

مردم عراق دراوج تدابیر امنیتی شدید، به میادین عمومی، گردشگاهها و بوستانها رفته و عید فطر را به یکدیگرتبریک گفتند و مشکلات امنیتی و تهدیدات  نیز نتوانست مسائل  زندگیشان را تغییر داده و از شادمانی آنان جلوگیری کند.

یکی از شهروندان به خبرنگار العالم گفت: این عید با دیگر عیدها تفاوت دارد، و امیدوارم مردم بیش از پیش احساس امنیت کنند.

اگرچه آرزوهای مردم عراق برای روز عید فطر با مردم دیگر کشورها تفاوت دارد  اما آنها بر برقراری صلح ، امنیت و پیروزی نیروهای امنیتی علیه گروه تروریستی داعش و آزادی سرزمین و وطن خود تاکید داشتند.

یکی از شهروندان اظهار داشت: آرزویم برقراری امنیت  و نابودی داعش است، پیروزی از آن ارتش قهرمان ما و نیروهای امنیتی و بسیج مردمی است ، امنیت امروز خود را نیز مدیون آنان و عنایت خداوند هستیم .

بغداد پایتخت عراق نیز با توجه به تدابیر نیروهای امنیتی در ورودیهای شهر جهت تامین امنیت اماکن عمومی و پیشگیری از حملات تروریستی، شاهد فضای امنیتی آرامی است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها