حماس: حمایت از مسجدالاقصی انتفاضه می خواهد

حماس: حمایت از مسجدالاقصی انتفاضه می خواهد
سه شنبه 7 مهر 1394 - 12:51

العالم - یکی از رهبران جنبش حماس در کرانه باختری رود اردن تاکید کرد که برای مقابله با تجاوزگری مداوم رژیم اسرائیل علیه قدس و به خصوص مسجد الاقصی نیاز به اتتفاضه (قیام) مردمی است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فازع صوافطه از رهبران جنبش حماس در استان طوباس در کرانه باختری خواستار آغاز انقلابی مردمی و انتفاضه برای مقابله با حملات مکرر اشغالگران در قدس اشغالی و به خصوص تعدی آنها به مسجد الاقصی شد.

وی افزود: خطری که مسجد الاقصی با آن روبرواست، نیازمند انقلابی مردمی و انتفاضه است که از طریق استفاده از انواع مقاومت به قلدری آنها پایان دهد و اشغالگران را از تداوم جنایتهایشان بازدارد.

فازع صوافطه هشدار داد: رژیم اسرائیل با روندی پرشتاب برای اجرای نقشه خود در خصوص تقسیم مسجد الاقصی در برابر دیدگان همه جهانیان گام بر می دارد و فقط مردان و زنان فلسطینی قدس و سرزمین فلسطین برای مقابله و مانع تراشی در برابر اجرای این نقشه وارد عمل شده اند. آنها کسانی هستند که جان خود را در کف اخلاص نهاده و وجودشان را فدای قدس و مسجد الاقصی کرده اند.

وی خواهان شکستن سکوت و مقابله با نقشه های اشغالگران و جلوگیری از اجرای یهودی سازی قدس و مقاومت در برابر تجاوزگری رژیم اسرائیل با همه ابزارهای موجود شد و از ملت های مسلمان نیز خواست با برگزاری مداوم تظاهرات، مسئله قدس را همواره در قلب ملت ها زنده و جاویدان نگاه دارند.

پربیننده ترین خبرها