تنها راه وادار کردن رژيم اشغالگر به تسليم؛

امت اسلامي عليه اسراييل بپاخيزد

امت اسلامي عليه اسراييل بپاخيزد
شنبه 31 ارديبهشت 1390 - 17:41

غزه ـ سخنگوي دولت فلسطين در غزه با بيان اين که رژيم اشغالگر به رسميت شناختن کشور مستقل فلسطين در مرزهاي سال 1967 را رد کرده است؛ تاکيد کرد که تنها راه وادار کردن رژيم صهيونيستي به تسليم، خيزش امت اسلامي و اتخاذ موضع عربي و اسلامي واحد در قبال آن است.

طاهر نونو روز شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: کساني که بر اين امر تکيه کرده بودند که اگر با اسراييل همکاري امنيتي صورت گيرد و همه ابزارهاي مقاومت کنار گذاشته شود، اين رژيم ممکن است کشور مستقل فلسطين در مرزهاي سال 1967 را به رسميت بشناسد؛ شکست خورده اند.
وي با تاکيد بر اين که مذاکرات با رژيم صهيونيستي بي فايده است؛ افزود: رژيم اشغالگر با مقاومت و ايستادگي مردم فلسطين رو به نابودي است.
سخنگوي دولت فلسطين در غزه خاطرنشان کرد: ما پيش از اين بارها اعلام کرده بوديم که مذاکرات با رژيم اشغالگر بي فايده است و هيچ راه سازشي وجود ندارد.
وي گفت: مذاکرات فقط مذاکره صرف بود بدون اين که هيچ راه حل واقعي براي بازپس گرفتن حقوق فلسطيني وجود داشته باشد.
نونو خاطرنشان کرد: روند سازش روندي است که از مدتها پيش مرده و تلاش ها براي احياي آن نيز با شکست مواجه شده است.
سخنگوي دولت فلسطين در غزه با بيان اين که گزينه هاي ما در برابر رژيم صهيونيستي نامحدود است؛ اظهار داشت: گزينه مقاومت ملت فلسطين در راس برنامه هاي ما قرار دارد و اين در حالي است که موضع فلسطيني واحدي بايد براي مقابله با رژيم اشغالگر اتخاذ شود.
وي از جامعه اسلامي و عربي خواست تا موضع واحدي در برابر رژيم صهيونيستي اتخاذ کنند بويژه که با توجه به انقلاب هاي صورت گرفته در کشورهاي عربي امکان اتخاذ چنين مواضعي وجود دارد.
نونو بر قدرت و توان مردم فلسطين براي عملي کردن اراده خود و شکست رژيم اشغالگر تاکيد کرد و افزود: بارها رژيم اشغالگر تلاش کرد که اراده خود را بر مردم فلسطين تحميل کند ولي هر بار با شکست مواجه شد.
وي تصريح کرد که موجوديت رژيم اشغالگر با مقاومت مردم فلسطين و پايبندي آنها به سرزمين خود محو خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها