کارشناس نظامی لبنانی

رزمایش ایران، هشداری جدی به صهیونیستها

رزمایش ایران، هشداری جدی به صهیونیستها
دوشنبه 6 تير 1390 - 13:29

يک کارشناس لبناني در حوزه مسائل نظامي و راهبردي برگزاري رزمايش موشکي " رسول اعظم 6" را چند روز پس از رزمايش رژيم صهيونيستي موسوم به " نقطه تحول 5"، " پاسخي مناسب و به موقع و هشداري جدي به اين رژيم و آمريکا دانست.

/رزمایش رسول اعظم 6 قرار است امروزآغاز شود و به مدت ده روز ادامه داشته باشد.

" حسن شیعتو" سرهنگ بازنشسته ارتش لبنان روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، درعین حال تاکید کرد که این رزمایش موشکی ایران به برقراري امنيت و ثبات در منطقه کمک مي کند و تهديدي براي هيچ يک از کشورهاي عربي به شمار نمي رود.

وی با بیان اینکه " ایران با توجه به خطرها و تهدیدهایی که از سوی دشمنانش مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی متوجه آن است، رزمایش ها و راهبردهای نظامی خود را طراحی می کند" گفت : رزمایش های ایران از لحاظ نظامی بخوبی نشان می دهد که ايران بخوبي اهميت استفاده از موشک ها را درزمينه هاي دفاعي درک مي کند.

شعیتو به ثابت شدن کارآمد بودن موشک ها در جنگ های اخیر و همینطور زمانبندی رزمایش ها اشاره و تصریح کرد:استفاده از موشک هاي ميان برد و دور برد دارای پیامی آشکار به دشمنان ایران است و نشان می دهد که مواضع راهبردی دشمنان ایران درهرنقطه ای مورد هدف قرار می گیرد.

این کارشناس نظامی لبنانی اظهارداشت: همانطور که سیاستمداران و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی بارها اعتراف کرده اند، رزمایش های موشکی ایران براین ایده صحه می گذارد که  هرگونه حمله اسراییل به ایران

اقدامی جنون آمیز است و خسارت هایي نامحدود و فاجعه هاي بسيار بدي را براي اين رژيم به دنبال دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها