وحشت اسراييل از رزمايش موشکي ايران

وحشت اسراييل از رزمايش موشکي ايران
سه شنبه 7 تير 1390 - 14:40

تهران (العالم) ـ نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به هم پوشاني قدرت ايران و کشورهاي منطقه براي مقابله با خطرات خارجي گفت: توانمندي و قدرت ايران سبب ايجاد اطمينان براي کشورهاي همجوار و ترس و وحشت رژيم صهيونيستي شده است.

ناصر سوداني نماينده مردم اهواز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: رژيم صهيونيستي دشمن همه کشورهاي اسلامي و عربي منطقه است، از اين رو پيام  رزمايش موشکي "پيامبر اعظم 6 " به کشورهاي اسلامي و عربي منطقه، پيام صلح و دوستي و براي دشمنان هشدار است.

 سوداني گفت: اسراييل بارها و به ويژه در برهه اخير ايران را تهديد به حمله نظامي کرده و در نتيجه حق ايران است که پشتوانه دفاعي و قدرت بازدارندگي‌اش را تقويت کند.

 وي تصريح کرد: اولين علت برگزاري رزمايش پيامبر اعظم -6، ايجاد قدرت دفاعي و بازدارندگي در برابر حملات احتمالي دشمن، به ويژه رژيم صهيونيستي است.

نماينده مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي بارها ايران را تهديد به حمله نظامي کرده و لازم است ايران دربرابر چنين حمله احتمالي خود را در وضعيت مجهز و آماده براي پاسخ دندان شکن به دشمن نگاه دارد.

وي تصريح کرد:علت ديگر برگزاري اين رزمايش در مقطع فعلي اين است که منطقه اکنون کانون بحران هاي نظامي است و لازم است ايران اين پيام را بدهد که قدرتش برگرفته از قدرت منطقه و قدرت منطقه برگرفته از قدرت ايران است.

سوداني گفت: لازم است ايران در وضعيت کنوني و شرايط موجود در منطقه در جهت حفظ ثبات و امنيت منطقه و کشورهاي همسايه نقش موثري داشته باشد.

سوداني درباره اهميت اين رزمايش افزود: برگزاري اين رزمايش نماد و تجسم خودکفايي ايران در عرصه نظامي است. مردم نيز از مسوولان انتظار دارند که کشور در زمينه نظامي و قدرت بازدارندگي به مرحله خودکفايي برسد.

وي به موفقيت ايران در زمينه توانمندي هاي دفاعي با وجود تحريم هاي اقتصادي و پيام اين توانمندي به قدرت هاي استکباري اشاره و خاطرنشان کرد: شکي نيست که تحريم ها عليه ايران شکست خورده  و تهديدها و محاصره اقتصادي و سياسي به جايي نرسيده است.

سوداني با اشاره به قدرت بازدارندگي توان نظامي ايران گفت: کساني که عليه ايران تحريم و تهديد کرده اند؛ اگر بتوانند عليه ما وارد جنگ نيز خواهند شد زيرا موجوديت، ثبات و امنيت ما را نمي خواهند از اين رو تقويت اساسي بنيه دفاعي کشور بسيار حايز اهميت است.


کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها