نويسنده بحريني:

خروج اشغالگران سعودي از بحرين دروغ است

خروج اشغالگران سعودي از بحرين دروغ است
چهارشنبه 8 تير 1390 - 06:25

يک نويسنده بحريني تاکيد کرد که خبر خروج نيروهاي اشغالگر عربستان دروغ است و اين نيروها به سرکوب مردم بحرين ادامه مي دهند.

"هاني الريس" در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: خبرها حاکي است که نيروهاي اشغالگر عربستان از بحرين خارج نشده اند بلکه فقط جابجايي اين نيروها صورت گرفته و اين امر نشان از ادامه حضور آنها دارد.

وي افزود: نيروهاي اشغالگر سعودي تا زمان رسيدن به همه اهداف خود يعني سرکوب ملت بحرين و نگه داشتن رژيم آل خليفه در قدرت در اين کشور باقي خواهند ماند.

الرئيس خاطرنشان کرد: ملت بحرين در مرحله اي بسيار سخت و دشوار به سر مي برد و توطئه ها از همه طرف مردم اين کشور را احاطه کرده است ؛ به گونه اي که از يک سو رژيم آل خليفه و از سوي ديگر نيروهاي اشغالگر سعودي براي درهم شکستن اراده مردم بحرين به شيوه هاي مختلف تلاش مي کنند.

وي تاکيد کرد: رژيم آل خليفه به دنبال گفت و گو با مردم نيست و فقط مي خواهد از موضوع گفت و گو به عنوان ابزاري براي از هم گسستن اتحاد مردم استفاده کند تا به وسيله آن بحريني ها را از ساده ترين حقوق شهروندي خود محروم کند.

اين نويسنده بحريني تاکيد کرد: ملت بحرين ميان چکش و سندان قرار گرفته اند ؛ زيرا از يک سو زير فشار رژيم آل خليفه و از سوي ديگر زير سرکوبگري آل سعود قرار دارند و براي رهايي از اين وضعيت، هيچ راهي جز ادامه جهاد و مبارزه براي دستيابي به مطالبات قانوني نيست؛ مطالباتي که ملت بحرين براي آن مبارزه کرده و شهيد داده است.

وي درباره دعوت رژيم آل خليفه به گفت و گو با نمايندگان مردم معترض گفت: رژيم مستبد و سرکوبگر بحرين مردم را شهيد و اقدام به هتک حرکت افراد، ويران کردن مساجد و سوزاندن قرآن کريم کرده و بحرين را در اختيار رژيم سعودي قرار داده است و با اين وضعيت، فکر مي کنم کسي که خواسته باشد با چنين رژيمي گفت وگو کند؛ نه تنها از سوي مردم بلکه از سوي تاريخ نيز بازخواست خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها