مخالفت صريح نتانياهو با طرح صلح

مخالفت صريح نتانياهو با طرح صلح
چهارشنبه 4 خرداد 1390 - 04:29

کارشناس مسائل اسرائيل گفت سخنراني اخير بنيامين نتنياهو نخست وزير رژيم اسرائيل درباره روند سازش در منطقه ضربه نهايي را به روند سازش وارد کرد.

 " غسان محمد " روز چهارشنبه درمصاحبه با شبکه خبري العالم ، گفت نتنياهو با اين سخنراني خود نشان داد که حاضر نيست تيم راست گرا و افراطي خود را رها کند و او پسر يکي از رهبران سازمان هاي تروريستي صهيونيستي است.
وي با بيان اينکه سخنراني نتانياهو حاوي مطلب جديدي نبوده است، تصريح کرد اين سخنراني ضربه نهايي را به روند سازش وارد کرد و آنرا براي هميشه ناکام گذاشت.
وي همچنين از همه عرب ها و به ويژه فلسطيني ها خواست که به دقت به مضمون سخنراني نتانياهو توجه کنند و به موضع آمريکا تکيه و اعتمادي نداشته باشند و درمقابل به موضع و قدرت ذاتي خود تکيه و موضع سياسي خود را تقويت کنند.
اين کارشناس مسائل اسرائيل تصريح کرد : موضع آمريکا در قبال اسرائيل ، مبتني بر حمايت کامل از اين رژيم و به رسميت نشناختن حتي ساده ترين حقوق مشروع عرب ها و به ويژه فلسطيني ها است.
وي اظهار داشت با تغيير رئيس جمهور در آمريکا ، سياست اين کشور در قبال رژيم اسرائيل هيچگاه تغيير نکرده و نخواهد کرد و آمريکا که هيچگاه سياست مستقلي در قبال خاورميانه نداشته است ، درواقع مجري سياستهاي اسرائيل است.

پربیننده ترین خبرها