مجری مشهور: اگر قطر حامی تروریسم است...

مجری مشهور: اگر قطر حامی تروریسم است...
شنبه 20 خرداد 1396 - 17:54

مجری جنجالی شبکه الجزیره در شبکه ارتباط اجتماعی تویئتر خطاب به ترامپ نوشت: اگر قطر از تروریسم حمایت می کند، پس چرا در آنجا بزرگترین پایگاه نظامی را داری؟

العالم - خاورمیانه

"فیصل قاسم" که همواره در حمایت از تروریستها به ویژه در عراق و سوریه سخن رانده و آنها را برای قتل و کشتار بیشتر تشویق کرده است، اینک با حملات شدید حاکمان آل سعود و چند کشور عربی دیگر علیه کشور میزبانش قطر و شبکه ای که در آن فعالیت می کند، جایگاهش در معرض خطر قرار گرفته است.

پس از آنکه رییس جمهور آمریکا از قطر و کشورهای دیگری -بدون ذکر نام- خواست تا حمایتهای مالی از ترویسم را متوقف کرده و با تروریسم مبارزه کنند، فیصل قاسم در توئیتر خطاب به ترامپ نوشت: "اگر قطر از تروریسم حمایت می کند، پس چرا در آنجا بزرگترین پایگاه نظامی داری و چرا 72 جنگنده به قطر می فروشی و چرا قطر را متحد راهبردی خود می دانی"؟! 

ترامپ روز جمعه در یک نشست مطبوعاتی با کلاوس یوهانیس رییس جمهور رومانی در کاخ سفید، از کشورهای دیگری در منطقه که نام آنها را ذکر نکرد، خواست تا حمایت از تروریسم و گسترش فرهنگ قتل و کشتار و نفرت پراکنی را متوقف کنند.

این در حالی است که رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا پیش از این در یک بیانیه مطبوعاتی محاصره قطر از سوی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس را غیرقابل قبول دانست و خواستار توقف تنش ها در بحران خلیج فارس شد.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها