يک فعال سياسي مطرح کرد:

گفتگو بخشي ازمبارزه ملت بحرين عليه ستمگري

 گفتگو بخشي ازمبارزه ملت بحرين عليه ستمگري
شنبه 18 تير 1390 - 03:04

نويسنده و فعال سياسي بحريني گفت: گفت و گو تنها گزينه و آخرين گزينه مخالفان رژيم و ملت بحرين نيست بلکه تنها بخشي از مبارزه اي بزرگ براي احقاق حقوق آنها است.


"کريم المحروس" شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم، با بيان اينکه رژيم حاکم اراده سياسي لازم براي اصلاحات واقعي در کشور را ندارد؛ خاطر نشان کرد: هدف از برگزاري اجلاس گفت و گو بازگرداندن وضعيت بحرين به پيش از انقلاب است.

المحروس العالم اظهار داشت: پادشاه بحرين درصدد است کنترل امور را که به سبب انقلاب از دستش خارج شده است، از طريق برگزاري اجلاس گفت و گو بار ديگر به دست گيرد و به داخل و خارج اين پيام را بفرستد که اوضاع را تحت کنترل دارد.

وي افزود: در صورتي که شکست يا پايان گفت و گو اعلام شود هيچ کس براي آن تاسف نخواهد خورد و هيچ پيامدي براي ملت بحرين نخواهد داشت بلکه به عکس ، ملت بحرين فورا خواهد توانست انقلاب خود را با قدرت هر چه تمام تر از سر بگيرد و اين مساله براي آل خليفه گران تمام خواهد شد.

اين فعال سياسي بحريني در ادامه پيش بيني کرد که اوضاع امنيتي کشور شاهد نابساماني بيشتري شود و اين مساله تا زماني که خواسته مردم بر کشور حاکم شود؛ ادامه خواهد يافت.

وي تصريح کرد: شکي نيست که اقدامات تشريفاتي، تبليغاتي و بي فايده رژيم از قبيل برگزاري اجلا گفت وگو براي ، در زمينه بهبود وجهه خدشه دار شده آن سودي نخواهد داشت زيرا رژيم آل خليفه همچنان در  حال سرکوب مردم است.


کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها