درگیری نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی

درگیری نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی
شنبه 7 خرداد 1390 - 06:23

يگانهاي نظامي رژيم صهيونيستي در منطقه سلوان و راس العامود در قدس اشغالي به شدت با جوانان فلسطيني درگير شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، منابع محلي گفتند که نيروهاي اشغالگر صهيونيستي سه تن از شهروندان فلسطيني را در جريان درگيري ها بازداشت و به مکان نامعلومي منتقل کردند.

نظامیان اشغالگر برای متفرق کردن جوانان فلسطینی بسوی آنها گاز اشک آور شلیک کرده و آنها را با گلوله های پلاستیکی هدف قرار دادند.

نظاميان رژيم صهيونيستي همچنين تظاهرات هفتگي روستاي المعصره را که در اعتراض به ساخت ديوار حائل نژادپرستانه صهيونيستي برگزار مي شود ، سرکوب کردند و با شهروندان فلسطيني درگير شده از پيشروي آنان به سمت ديوار حايل جلوگيري کردند.

شاهدان گفتند که نظاميان اشغالگر از رسیدن تظاهر کنندگان به اراضي فلسطيني نزديک ديوار حايل که این رژیم قصد مصادره آنها را دارد جلوگیری کرده، و ورودي اين منطقه را با سيم خاردار مسدود کردند؛ صهیونیستها سپس شرکت کنندگان در راه پيمايي را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.

در روستاي بلعين نيز ده ها تن از تظاهر کنندگان شرکت کننده در تظاهرات هفتگي مبارزه با ساخت ديوار حايل و شهرک سازي در اين روستا ، بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگي شدند.

در اين ميان صدها تن از مردم منطقه نعلين پس از برگزاری نماز جمعه نزديک ديوار حائل، به سمت ديوار حايل تظاهرات کردند؛ اما هنگامي که به دروازه ديوار رسيدند نظاميان رژيم صهيونيستي با شليک بي امان گاز اشک آور و بمب هاي صوتي به سرکوب تظاهرکنندگان پرداختند. در اين درگيري ده ها فلسطيني دچار حالت خفگي شدند.  



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها