خوی آدم‌کشی صهیونیست‌ها دوباره گل کرد

درخواست برای ترور رهبران حماس

درخواست برای ترور رهبران حماس
يکشنبه 30 مرداد 1390 - 04:46

معاون يکي از وزراي دولت عبري از حزب ليکود رهبران جنبش مقاومت اسلامي حماس را به مخفي شدن در پشت گروه هاي کوچکتر عامل شليک موشک به سمت شهرک هاي صهيونيستي متهم کرده و آنها را به ترور تهديد نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ایوب قرا در گفتگو با رادیو عبری خاطر نشان کرد که اگر بحث حمایت از امنیت اسرائیل و صهیونیست ها مطرح باشد، هیچ یک از رهبران فلسطینی در امان نخواهند ماند.

قرا با تهدید به ترور اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در باریکه غزه و دکتر محمود الزهار از اعضای برجسته دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت که احتمال دارد آنها از سوی تیم های ترور رژیم صهیونیستی هدف ترور قرار گیرند.

در همین راستا آريه الداد عضو كنست رژيم صهيونيستي شنبه شب در عكس العمل به شليك موشك به شهر بئرالسبع و چند شهر ديگر در فلسطين اشغالي، از ارتش رژيم صهيونيستي خواست كه اسماعيل هنيه رهبر جنبش حماس و خالد مشعل رئيس دفتر سياسي اين جنبش را ترور كند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین هم گزارش داد که روز جمعه فرمانده سابق منطقه جنوبی ارتش عبری خواستار ترور اسماعیل هنیه و احمد الجعبری فرمانده گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و اشغال مجدد محور صلاح الدین میان نوار غزه و مصر شده بود.

سرهنگ ذخیره تزویکا فوگل خاطر نشان کرده بود که رژیم صهیونیستی باید واکنش هایی را در سطوح سه گانه نشان دهد؛ نخست: عرصه سیاسی؛ که شامل ترور اسماعیل هنیه به عنوان نخست وزیر دولت فلسطین در نوار غزه است، دوم: نظامی؛ که ترور فرماندهان نظامی جنبش حماس و به ویژه احمد الجعبری است.

وی همچنین خواستار اشغال مجدد محور صلاح الدین در مرزهای نوار غزه با مصر و شبه جزیره سیناء شده و ادعا کرده بود که این مساله مانع از عبور مبارزان فلسطینی از باریکه غزه به شبه جزیره سینا و اجرای عملیات علیه اهداف صهیونیستی و نیز کاهش قاچاق سلاح و موشک های دوربرد به باریکه غزه می شود.

این مسئول نظامی صهیونیستی تاکید کرد که از جمله اهداف مجریان عملیات‌های ضد صهیونیستی در نزدیکی شهر ایلات، به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیستی بوده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها