حزب الله گزارش مجله آمریکایی تایم را رد کرد

حزب الله  گزارش مجله آمریکایی تایم را رد کرد
يکشنبه 30 مرداد 1390 - 06:09

حزب الله لبنان گزارش مجله آمريکايي " تايم " درباره ادعاي ديدار خبرنگار اين مجله با منبعي مسئول در حزب الله و يکي از چهار متهم قضيه ترور حريري را رد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، درپي شايعه مصاحبه يكي از متهمان دادگاه سياسي حريري با مجله " تايم " ، حزب الله لبنان طي بيانيه اي اعلام كرد: آنچه مجله آمريكايي تايم اعلام كرده ، كاملا مردود است و اين داستان ساخته دادگاه حريري و يك شايعه بوده و به هیچ عنوان پايه و اساسی ندارد.

حزب الله در بيانيه اي اعلام کرد، هيچيک از مسئولان اين حزب با خبرنگار مجله "تايم" ديدار نکرده و خبر مذکور جعلی است و اصولاً چنين مصاحبه اي وجود نداشته است و به نظر مي رسد که اين موضوع ساخته و پرداخته دادگاه حريري است که حکايت هاي دروغين اين چنيني را ترويج مي دهد.

مجله تايم آمريكا روز گذشته شايعه كرده بود كه با يكي از 4 متهم دادگاه حريري مصاحبه  كرده است. این ادعا به سرعت از طرف برخی از رسانه‌های عربی بزرگ‌نمایی شد، اما از همان موقع هم مشخص بود که چنین دیداری به دور از ذهن است، چرا که اگر کسی سراغی از این چهار نفر داشت، به جای مصاحبه، او را تحویل دولت لبنان می‌داد!

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها