23 شهيد و زخمي درحمله هوايي اسراييل به غزه

23 شهيد و زخمي درحمله هوايي اسراييل به غزه
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 04:25

منابع بيمارستاني فلسطيني بامداد امروز (پنجشنبه) اعلام كردند که بر اثر حمله هوايي رژيم صهيونيستي به شمال نوار غزه 3 فلسطيني شهيد و 20 نفر ديگر زخمي شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، منابع پزشکي فلسطيني اعلام کردند که این حملات چهارشنبه شب گذشته به بيت لاهيا واقع در شمال نوارغزه صورت گرفته که حال دو نفر از زخمي ها وخيم گزارش شده است.

با شهيد شدن اين 3 فلسطيني ، تعداد شهداي فلسطيني در 24 ساعت گذشته در جريان حمله نيروي هوايي رژيم صهيونيستي و اقدامات متقابل رزمندگان فلسطيني ، به 6 نفر افزايش يافت.
 
حملات هوايي رژيم صهيونيستي به منطقه نوار غزه در حالي صورت مي گيرد كه در هفته جاري آتش بس شكننده اي بين رژيم صهيونيستي و مبارزان فلسطيني برقرار شد.

رژيم صهيونيستي مدعي است در اين حمله هوايي يك تونل زير زميني را در نزديكي رفح كه رزمندگان فلسطيني از آن براي قاچاق كالا به جنوب نوار غزه استفاده مي كردند، مورد هدف قرار داده اند.


منابع بيمارستاني فلسطيني همچنين اعلام کردند که در جريان اين حمله هوايي سه نفر مفقود شدند.

شهادت 6 فلسطيني براثر بمباران غزه

براثر تجديد حملات هوايي رژيم صهيونيستي و بمباران نوار غزه از صبح چهارشنبه تا کنون 6 فلسطيني به شهادت رسيده اند.

 به دنبال حمله رژيم صهيونيستي به منطقه تل سلطان واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه در صبح چهارشنبه و همچنين حملات موشکي و خمپاره اي فلسطينيان دور جديد حملات رژيم صهيونيستي و کشتار مردم فلسطين از سر گرفته شده است.

سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي در توجيه حملات به نوار غزه مدعي شده است که در منطقه تل سلطان يکي از مسوولان جهاد اسلامي را هدف قرار داده است که در منطقه صحراي سيناي مصر در تلاش براي حمله به اين رژيم بوده است.

ادهم ابو سلميه سخنگوي کميته عالي اورژانس وزارت بهداشت دولت فلسطين در غزه در باره تلفات حملات هوايي رژيم صهيونيستي به غزه گفت: بر اثر حمله هواپيماهاي رژيم صهيونيستي عطيه محمد مقاط 20 ساله شهيد و يک فلسطيني ديگر نيز مجروح شده است.

وي افزود: بر اساس مشاهدات شهروندان فلسطيني اين افراد در خياباني در وسط شهر غزه مورد هدف هواپيماهاي رژيم صهيونيستي قرار گرفته اند.

ابوسلميه خاطرنشان کرد که بدن اين شهيد فلسطيني که به بيمارستان شفا منتقل شده بود بر اثر حمله هواپيماهاي رژيم صهيونيستي متلاشي شده بود.

سخنگوي کميته عالي اورژانس وزارت بهداشت دولت فلسطين در غزه همچنين از مجروح شدن دو شهروند فلسطيني بر اثر حملات هواپيماهاي رژيم صهيونيستي به فلسطينيان در منطقه شرق الشجاعيه واقع در شرق غزه خبر داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها