افزايش آمار شهداي تجاوزات رژيم صهيونيستي

افزايش آمار شهداي تجاوزات رژيم صهيونيستي
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 06:31

تيم هاي پزشکي فلسطين جسد يک فرد سالخورده فلسطيني را که در اثر بمباران جنگنده هاي صهيونيستي عليه شرق اردوگاه البريج در وسط باريکه غزه به شهادت رسيد، از زير آوار خارج کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم ادهم ابو سلميه سخنگوي کميته عالي اورژانس فلسطين در نوار غزه در گفتگو با مرکز اطلاع رساني فلسطين تاکيد کرد که اکيپ هاي پزشکي فلسطين جسد تکه تکه شده "اسماعيل اموم" (65 ساله) را از زير آوارهاي دبيرستان تخريب شده در شرق اردوگاه البريج خارج کردند.
قبل از اين نيز، جنگنده هاي صهيونيستي شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف حملات موشکي خود قرار داده بودند که در پي اين تجاوز يکي از فرماندهان برجسته گروهان هاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي ترور شده و دو تن ديگر هم زخمي شده بودند.
هواپيماهاي جنگي رژيم صهيونيستي يک دستگاه خودروي غير نظامي از نوع هيوندا را در محله تل السلطان واقع در غرب رفح هدف قرار دادند که در پي اين جنايت "اسماعيل الاسمر" 34 ساله از فرماندهان برجسته گروهان هاي قدس به شهادت رسيد و دو تن ديگر هم زخمي شدند.
در سلسله حملات و بمباران رژيم صهيونيستي عليه مناطق مختلف و پراکنده باريکه غزه که از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، 15 نفر از جمله 3 کودک و يک پزشک به شهادت رسيده و بيش از 61 تن ديگر نيز زخمي شده بودند که در ميان آنها 20 کودک و 12 زن نيز ديده مي شود.
با شهادت اين دو فلسطيني طي حملات روز چهارشنبه شمار قربانيان حملات ارتش عبري به باريکه غزه به24 نفر رسيد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها