روز قدس موجب دلگرمی برای تشدید مبارزه است

روز قدس موجب دلگرمی برای تشدید مبارزه است
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 09:03

غزه (العالم) رئيس کميته بيت المقدس در مجلس قانونگذاري فلسطين تأکيد کرد: فراخوان براي برگزاري روز جهاني قدس که از سوي حضرت امام خميني (ره) مطرح گرديد امر مبارکي است و قضيه فلسطين نيازمند شمار بيشتري از اين نوع فراخوان هاست.

احمد ابوحليبه در گفتگو با شبکه خبري العالم  گفت: امام خميني (ره) با اعلام آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس تلاش کرد تا اعلام کند دولت ها بايد به ملت هايشان براي بيان ديدگاهايشان زمينه بدهند تا مواضعشان درباره قضيه فلسطين و بيت المقدس را اعلام کنند.
وي با اشاره به اينکه مناسبت روز جهاني قدس امسال با انقلاب جوانان کشورهاي عربي عليه نظام هاي استبدادي همزمان شده است افزود : اين نظام ها همواره به ملت هايشان و قضاياي امت اسلامي و عربي ظلم مي کردند. ما نيازمند فراخوان هاي بيشتري براي حمايت از بيت المقدس و ساکنان و مقدسات آن هستيم.
ابوحليبه تأکيد کرد :دولت ها بايد به شهروندانشان اجازه بدهند تا درباره مسائل سرنوشت ساز از جمله موضوع فلسطين و قضيه بيت المقدس اظهار نظر کنند.
رئيس کميته بيت المقدس در مجلس قانونگذاري فلسطين گفت: متأسفانه نظام ها مستبد عربي به علت گره خوردن وجود و منافعشان با استعمارگران، شهروندانشان را سرکوب کرده و به آنها حتي اجازه انديشيدن درباره چگونگي مطرح کردن مسائلشان و آزادي از يوغ استعماررا نمي دهند.
MO-24-20:35

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها