مقاومت هراسی از رژیم صهیونیستی ندارد

مقاومت هراسی از رژیم صهیونیستی ندارد
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 17:55

يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي تاکيد کرد که اين جنبش هيچ توافقنامه آتش بسي با اشغالگران امضا نکرده و هراسي از تهديدات رژيم صهيونيستي ندارد.

 احمد المدلل روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم گفت : تشديد حملات صهيونيستها عليه مردم فلسطين و رهبران مقاومت ادامه دارد و مقاومت  دربرابر تجاوزگريهاي اشغالگران متجاوز سکوت  نخواهد کرد.

وي افزود : بسياري از رهبران مقاومت در جریان عملیات ترور دشمن صهیونیست به شهادت رسیدند ؛ ولي اين امر از قدرت جنبش جهاد اسلامي و مقاومت نکاست بلکه هربار قويتر از سابق شد.

المدلل گفت : گروههاي فلسطين براین موضوع اتفاق نظر دارند که مقاومت برای پاسخ به تجاوزگري صهيونيستها عليه مردم فلسطين و سران مقاومت حق کامل دارد.

وی افزود : جنبش جهاد اسلامي مي خواهد بداند رژيم اسراييل در دوران آرامش از لحاظ ميداني چگونه برخورد خواهد کرد و همگان مي دانند که دشمن همواره اين آرامش را بهم مي زند از اين رو اين رژيم بايد تبعات نقض آتش بس و جنايت عليه مردم فلسطين را تحمل کند.

المدلل خاطرنشان کرد : مقاومت و موشکهايش همچنان ادامه خواهد داشت تا زماني که حملات صهيونيستها ادامه دارد.

وی اظهار داشت : مردم به خوبي  مي دانند که شاخه هاي نظامي بويژه گروهانهاي قدس قادر به ايجاد توازن با دشمن صهيونيستي در رعب و وحشت هستند و شاخه هاي نظامي امادگي کامل براي مقابله با رژيم اشغالگر را دارند.

وي گفت : مقاومت قادر به تهديد اسراييل و ايجاد رعب و وحشت براي آن است که آرامش و آتش بس را گدايي مي کند.

وی افزود : مقاومت نسبت به قبل تغيير کرده است؛ مردم قبلا در معرض بمباران و قتل و اسارت قرار مي گرفتند ولي خود اقدام به بمباران و قتل و اسارت نمي کردند ؛ اما اکنون  اين مرحله ديگر به پايان رسيده است و امروز جنگي واقعي با دشمن اسراييلي وجود دارد.

 23

15:47  

پربیننده ترین خبرها