نماينده جهاد اسلامی در تهران:

جنگ بعدی با اسرائیل تعیین کننده است

جنگ بعدی با اسرائیل تعیین کننده است
جمعه 4 شهريور 1390 - 09:52

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در ايران، جنگ آينده با رژيم اشغالگر را تعيين کننده و سرنوشت ساز دانست و گفت: شرايط منطقه و خيزش مردم مصر و ساير کشورهاي عربي باعث شد که صهيونيستها از حمله گسترده به غزه خودداري کنند.

"ناصر ابوشريف" در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تاثیری بسیار بزرگ بر دنیای عرب و اسلام داشت؛ انقلاب ایران، بعنوان نخستین انقلاب مردمی بزرگ در منطقه، تاثیر بزرگی بر ملتها و جنبشهای عربی و اسلامی داشته، بصورتیکه بیشتر جنبشهای اسلامی درنتیجه تاثیرپذیری از این انقلاب است.

وی افزود: جنگ آینده با رژیم اشغالگر و حامیان آن نزدیک و حتمی است.

ابوشریف اظهار داشت: ملتهای عربی و اسلامی از مسئولیتها و حقوق خود آگاهند، و جنگ بعدی در برابر اشغالگران سرنوشت ساز و تعیین کننده خواهد بود.

ابوشریف تاکید کرد: رژيم اسرائيل بيم آن دارد که هرگونه تجاوزي به نوار غزه ، احساسات مردم را در کشورهاي عربي تحريک کند.

ابوشريف تاکید کرد: اکنون تحرکات مردم مصر و ديگر کشورها غيرقابل کنترل است به طوری که شاهدیم مردم مصر دراعتراض به حمله نيروهاي رژیم صهیونیستی به منطقه "سينا" رمقابل سفارت اين رژيم در شهر "قاهره" تجمع کردند واعتراض خود را به اين حمله نشان دادند.

وي تصريح کرد: رسانه هاي مصري اکنون آزاد و بيانگر نظرات مردم مصر هستند و رژیم صهیونیستی از اين مسئله بسيار نگران است و اگر اين انقلاب ها در جهان عرب روی نمی داد، رژیم صهیونیستی درصدد جنگ گسترده عليه غزه بود.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين همچنين با اشاره به پيشرفت جنبش هاي مقاومت و تقويت ساختار آن گفت: رژیم اشغالگر نمي تواند در برابر تحولات منطقه مقاومت زيادي داشته باشد، و تحرکات مردم در مصر، اردن و بقيه کشورها براي رژيم صهيونيستي خطرناک است.

وي با اشاره به اعتراض هاي مردمي در اردن گفت: تل آویو نمي خواهد که تغييري دراردن ايجاد شود زیرا اين تغييرات خطري براي رژيم صهيونيستي به شمار مي رود.

ابوشريف افزود: امت اسلامي و عربي درحرکت به سمت قدس با عزم و اراده قوي حرکت خواهند کرد و هر مانعي را درمسيرشان از ميان خواهند برداشت.

وي از رژيم هاي وابسته و مزدور غرب در منطقه به عنوان بزرگ ترين مانع ياد کرد و گفت: اگر مردم جهان عرب و اسلام به سوي قدس حرکت کنند، قادرند که همه موانع را از بين ببرند.

ابوشریف، رژيم هاي وابسته و مزدور غرب در منطقه را بخشي از طرح آمريکا و رژيم صهيونيستي دانست و گفت: اسرائيل به خودي خود قدرتمند نيست و قدرت خود را از این رژيم هاي حاکم در منطقه مي گيرد و اکنون اگر مردم به سوي قدس حرکت کنند و اين موانع يعني رژيم هاي حاکم را از میان بردارند، به خواست خدا حرکت مردم نتيجه بخش خواهد بود.



پربیننده ترین خبرها