پیمان دوباره امت با مردم فلسطین

پیمان دوباره امت با مردم فلسطین
جمعه 4 شهريور 1390 - 10:11

رييس بخش سياسي سازمان فلسطيني "صاعقه" در شهر "دمشق"، روز جهاني قدس را روز پيمان دوباره امت اسلامي با مردم فلسطين توصيف کرد و گفت: روز جهاني قدس، مسئله فلسطين را در انديشه، دلها و وجدان همه مسلمانان جهان زنده نگه مي دارد.

"غازي حسين " در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: شهر  قدس و مسجدالاقصي در حال حاضر با  خطرات واقعي روبرو است زيرا  صهيونيست ها براي تخريب مسجدالاقصي و یهودی سازی قدس، برنامه ريزي کرده اند.

غازی حسین با محکوم کردن سکوت کشورهاي عربي در قبال تحولات شهر اشغالی قدس از سال 1948 میلادی  تاکنون و سهل انگاري محافل  بين المللي و شوراي امنيت دراجراي تصميمات خود، تاکید کرد: این عملکرد ضعیف به تسريع روند يهودي سازي سرزمین فلسطین کمک کرد زيرا دشمن توانست با سوء استفاده از اين فرصت بخش زيادي از اين سرزمين را يهودي سازی کند.

وي با بيان اينکه رژیم صهیونیستی و آمريکا دشمنان اصلي مسئله قدس و فلسطين هستند؛ گفت: من به مسلمانان و عربها هشدار مي دهم که شهر قدس با  خطر واقعي روبرو است بنابراين بايد با همه امکانات براي نجات آن اقدام کنيم و با برگزاری تظاهرات و همايشها از برادران خود در این شهر مقدس حمايت کنيم زيرا مردم این شهر در معرض بدترين نوع آوارگي هستند.



پربیننده ترین خبرها