مسئله فلسطین اولویت همیشگی مسلمانان

مسئله فلسطین اولویت همیشگی مسلمانان
جمعه 4 شهريور 1390 - 10:29

يک پژوهشگر و انديشمند فلسطيني تاکيد کرد: مسئله فلسطين همواره اولويت جهان اسلام باقي خواهد ماند و تا زماني که امت اسلامي درصحنه هستند؛ نگراني درباره از بين رفتن مسئله فلسطين وجود ندارد.

"منیر شفیق" در مصاحبه با شبکه خبري العالم درباره روز جهاني قدس گفت: بي ترديد سایر رویدادها در جهان و منطقه نمی تواند مسئله فلسطین را تحت الشعاع خود قرار دارد، و مسئله فلسطين و قدس مسئله محوري امت مسلمان باقي خواهد ماند و نبرد  سرنوشت ساز ما با دشمن صهيونيستي و حتي با استکبار جهاني از جمله آمريکا و غرب در اين منطقه رقم خواهد خورد.

وی افزود: اوضاع بين المللي و اوضاع داخلي در جهان اسلام هر اندازه هم تغيير کند؛ مسئله فلسطين به عنوان مسئله محوری باقي خواهد ماند و همچنان به تقویت وحدت امت اسلام و همواره کردن و اصلاح مسير مبارزه با اشغالگران کمک خواهد کرد.

منير شفيق گفت: دشمن بر يهودي سازي قدس و از بين بردن مسئله فلسطين اصرار مي ورزد اما تا زماني که امت اسلامی در صحنه حضور دارد؛ نگراني درباره اين مسئله وجود ندارد.

وي خاطرنشان کرد: ملتهاي عرب و مسلمان در همه مناطق به اهميت مسئله فلسطين و قدس آگاه هستند و قدس بخشي از عقيده و تاريخ امت اسلامی به شمار مي رود بنابراين امکان ندارد اين مسئله از بين برود.



پربیننده ترین خبرها