هشدار گردان‌هاي قدس به رژيم صهيونيستي

هشدار گردان‌هاي قدس به رژيم صهيونيستي
شنبه 5 شهريور 1390 - 11:54

يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين هشدار داد که رژيم صهيونيستي غزه را عرصه تمرين و آزمايش تسليحات نظامي خود قرار ندهد زيرا در اين صورت مقاومت به هرگونه تجاوزگري اين رژيم پاسخ قاطعانه خواهد داد.

"خالد البطش" روز شنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: مقاومت فلسطين در برابر جنايت‌هاي صهيونيست‌ها ساکت نخواهد نشست. از نظر جنبش جهاد اسلامي مقاومت حق فلسطيني‌هاست و آمادگي دارد که هر زمان لازم باشد مواضع صهيونيست‌ها را در شهرهاي دور و نزديک غزه هدف قرار دهد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين گفت: دشمن صهيونيستي قصد داشت، پس از عمليات اخير "ايلات" در منطقه سينا، غزه را هدف حملات گسترده قرار دهد، امام متحدانش، مانند آمريکا و انگليس از آن خواستند که خويشتن‌داري کند و به ترور چند تن از رهبران مقاومت و برخي حملات بسنده نمايد تا وضع با مصري‌ها متشنج نشود و توجه‌ها به تحولات سوريه متمرکز شود، اما اين بدان معنا نيست که اين رژيم، پس از فراهم شدن شرايط، به طور گسترده به غزه حمله نکند.

البطش اظهار داشت: آتش‌بسي که گروه‌هاي مقاومت با ميانجيگري مصر با آن موافقت کرده اند، شايد طولاني نشود، زيرا در عمل چنين آتش بسي وجود ندارد. از اين رو، جنبش جهاد اسلامي آتش‌بس مشروطي را مي‌پذيرد که برآيند آن توقف حملات صهيونيست‌ها به ملت فلسطين باشد.

وي با تاکيد بر اين که تا زماني که اشغالگري وجود داشته باشد مقاومت نيز خواهد بود؛ افزود: اکنون، اشغالگري سازمان‌يافته عليه مردم فلسطين وجود دارد از اين رو، مقاومت نيز در برابر تجاوزات اين رژيم ادامه خواهد داشت. 

پربیننده ترین خبرها