عضو دفتر سياسي جبهه خلق تاکيد کرد؛

وحدت تنها راه مقابله با رژيم صهيونيستي

 وحدت تنها راه مقابله با رژيم صهيونيستي
شنبه 5 شهريور 1390 - 12:31

عضو دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين با تاکيد بر اين که وحدت تنها راه مقابله با دشمن صهيونيستي است؛ گفت: انقلاب هاي عربي به نفع پيروزي ملت فلسطين و امت هاي اسلامي رقم خواهد خورد.

"جميل مزهر" شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم با اشاره به خطراتي که متوجه قدس شريف است؛ به يهودي سازي قدس، پاکسازي نژادي اين شهر و همچنين اقداماتي که رژيم صهيونيستي در جهت به اسارت گرفتن اين شهر صورت مي دهد؛ اشاره کرد.

وي همچنين بر ضرورت اقدام فوري امت هاي اسلامي و عربي براي حمايت از ايستادگي مردم فلسطين در قدس و پايداري آنان در برابر رژيم صهيونيستي تاکيد کرد.

مزهر با اشاره به تظاهرات روز جمعه مردم مصر تصريح کرد: قاهره شاهد اعتراض هاي گسترده مردم است و معترضان خواستار اخراج سفير رژيم صهيونيستي و قطع روابط با اين رژيم و لغو پيمان کمپ ديويد هستند.

وي گفت: اين تحول بسيار مهم است و نشان از بروز تغييرات مثبت به نفع مسلمانان در منطقه دارد و همچنين به نفع مساله فلسطين خواهد بود.

عضو دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين افزود: در سايه انقلاب هاي عربي انتظار مي رود پيروزي از آن ملت فلسطين و ملت هاي منطقه باشد.

وي هشدار داد که مقابله با دشمن اشغالگر و اقدامات اين رژيم بدون اتخاذ موضع يکپارچه و متحد فلسطيني و حمايت عربي و اسلامي غيرممکن است.

مزهر تاکيد کرد: رژيم صهيونيستي و آمريکا همواره درصدد اجراي سياست تجزيه در منطقه هستند تا بتوانند ثروت ملت هاي منطقه را چپاول کنند.

وي افزود: به همين سبب ملت هاي عربي و اسلامي بايد صرفنظر از طايفه هايي که به آن منتسب هستند براي مقابله با دشمن اشغالگر اقدام کنند و بدانند که وحدت تنها راه مقابله با اين دشمن است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها