جنبش جهاد اسلامی:

ملت فلسطین ذره ای از خاک خود دست نمی کشند

ملت فلسطین ذره ای از خاک خود دست نمی کشند
سه شنبه 8 شهريور 1390 - 09:12

يک عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي فلسطين با تاکيد بر مخالفت خود با رجوع تشکيلات خودگردان فلسطين به سازمان ملل براي به رسميت شناختن کشوري فلسطيني در مرزهاي سال 1967 ميلادي تاکيد کرد: ملت فلسطين ذره اي از خاک خود دست نمي کشند.

"خضر حبيب" در گفت وگو با شبکه خبري العالم، رجوع به سازمان ملل متحد براي به رسمیت شناختن کشوری فلسطينی در مرزهاي 1967 میلادی را نشانگر ناتواني، ضعف، سستي و انحطاط سياستمداران تشکیلات خودگردان فلسطین دانست.

وی این سوالات را مطرح کرد که اگر از دنيا بخواهيم کشور فلسطين را در مرزهاي 1967 به رسميت بشناسد، تکليف بقيه فلسطين چه مي شود و ناگزير بايد بپذيريم که فلسطين به عنوان قلب جهان اسلام ملک رژيم غاصب صهیونیستی شده است؟ آنگاه لابد بايد با اين رژيم به عنوان همسايه کشور فلسطين و ديگر کشورهاي عربي همزيستي داشته باشيم؟

وي خاطرنشان کرد: کساني که مي خواهند به سازمان ملل بروند مدت هاي مديدي است؛ وجود کشوری جعلی به نام اسرائيل را در خاک فلسطين پذيرفته اند اما تاکید می کنم که همه ملت فلسطين با چشم پوشي از ذره اي از خاک فلسطين مخالف هستند.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي با تاکید بر لزوم پایداری برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین و رد به رسمیت شناختن کشوری فلسطینی در مرزهای سال 1967 میلادی گفت: به رسمیت شناختن مرزهاي 1967 فاجعه اي بزرگ است زيرا بدان معناست که دنيا 18 تا 20 درصد خاک فلسطين را براي ملت سرکوب شده و آواره فلسطين به رسميت بشناسد و 80 درصد باقي مانده در دست صهيونيست ها باقي بماند.

پربیننده ترین خبرها