رييس هيات شرعي حزب الله لبنان :

حذف مقاومت، توطئه بزرگ علیه لبنان است

حذف مقاومت، توطئه بزرگ علیه لبنان است
پنج‌شنبه 10 شهريور 1390 - 08:00

رييس هيات شرعي حزب الله لبنان، گفت : هرگونه سخن از حذف مقاومت توطئه اي است که صلح و ثبات لبنان را هدف قرار مي دهد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، شيخ "محمد يزبک " طی سخنانی در  مسجد امام علي(ع) شهر بعلبک با تاکيد بر اینکه هرگونه سخن از حذف مقاومت با هر توجيهي، خطر و توطئه اي بزرگ این کشور است، افزود : اين امر نوعي توطئه ای عليه صلح و زندگي مسالمت آميز است، روشی که امام موسي صدر برای صلح و ثبات لبنان ما را به آن دعوت کرده است.

وی درباره کیفرخواست دادگاه بین المللی رسیدگی به پرونده ترور رفیق حریری نخست وزیر پیشین لبنان، گفت :اجرای عدالت ضروري است؛ اما نبايد ميان عدالت و دادگاهی که هويت آمريکايي صهیونیستی آن برملا شده است ، ارتباط قائل شد.

 رييس هيات شرعي حزب الله لبنان با اشاره به اینکه اقدامات این دادگاه مانع آشکار شدن واقعیت ها شده است ، گفت : اقدامات ساختگي، جعلي و شاهدان دروغی، همانند لکه ای سياه در پيشاني اين دادگاه مي ماند.

وي با تاکيد بر اینکه هرگونه اختلاف بین مسلمانان به نفع دشمن صهیونیستی است ، گفت: همانطور که امام موسي صدر مي گفت، فلسطين تنها با دستان باايمان آزاد مي شود.

یزبک افزود : پس از سقوط معمرقذافي ديکتاتور لیبی ،اينک زمان آن فرارسيده است تا حقايق درباره ناپديد شدن امام موسي صدر برملا شود.

رییس هیات شرعی حزب الله لبنان همچنین بر نقش ارتش این کشور در حفظ وحدت و ثبات تاکید کرد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها