تجمع کشاورزان غزه مقابل مقر سازمان ملل

تجمع کشاورزان غزه مقابل مقر سازمان ملل
سه شنبه 15 شهريور 1390 - 18:25

غزه (العالم) - اتحاديه کشاورزان در نوار غزه با برگزاري تجمع مقابل مقر سازمان ملل در غزه ادامه محاصره ظالمانه غزه را محکوم کردند.

به گزارش روز سه شنبه شبکه خبري العالم ، صدها نفر از کشاورزان فلسطيني امروز با تجمع مقابل مقر سازمان ملل متحد در غزه ، محاصره این منطقه از سوي رژيم صهيونيستي را ظالمانه دانستند و آنرا محکوم کردند.

براساس اين گزارش ، تحصن کنندگان همچنين گزارش بلمار را محکوم کردند و اين گزارش را نشانه جانبداري از رژيم اسرائيل دانستند.

"محمد البكري" رييس اتحاديه کشاورزان فلسطيني درنوار غزه در حاشيه اين تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: اين تجمع در واکنش به گزارش ظالمانه بلمار عليه ملت فلسطين که تحت فشارهاي آمريکا و اسراييل تهيه شده صورت گرفته است گزارشي که با قوانين و مقررات بين المللي مغايرت دارد.

وي ادامه داد : ما به عنوان ساکنان و صاحبان اصلي سرزمين فلسطين بايستي به مبارزه عليه اين گزارش و تلاش براي شکستن محاصره غزه ادامه دهيم .

البکري افزود: جامعه بين الملل نيز بايد به مسووليت خود در مقابله با ظلم و ستم عليه ملت فلسطين عمل کند.

"أمجد الشوا" رييس شبکه سازمان هاي داخلي در غزه نيز از گزارش بالمر به عنوان رسوايي بين المللي ياد کرد و گفت: اين گزارش به منزله نقض گزارش هاي صادره از سوي سازمان ملل درخصوص غيرقانوني بودن محاصره غزه است.

وي تصريح کرد : از سازمان ملل انتظار مي رود که به طور جدي براي لغو محاصره غزه تلاش کند و رژيم اشغالگر را به علت ارتکاب جنايت عليه ملت فلسطين و نقض آزادي آنان بازخواست نمايد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها