تشییع شهید فلسطینی در غزه

تشییع شهید فلسطینی در غزه
پنج‌شنبه 17 شهريور 1390 - 08:43

فلسطيني هاي ساکن جنوب نوار غزه ، پيکر يک شهيد فلسطيني را تشييع کردند.

به گزارش شبکه خبري العالم ، ده ها فلسطيني ساکن شهر خان يونس درجنوب نوارغزه پيکر رزمنده تيپ ناصر صلاح الدين را که درحمله روز سه شنبه رژيم اشغالگر اسرائيل به غزه شهيد شده بود ، تشييع کردند.

براساس اين گزارش ، شرکت کنندگان از گروه هاي مقاومت فلسطيني خواستند که به تجاوزات رژيم اشغالگر پاسخ محکم بدهند.

اين درحاليست که ناظران معتقدند که رژيم اشغالگر صهيونيستي براي فرار از بحران داخلي ، مي خواهد که حملات خود عليه نوار غزه را تشديد کند.

يک شهروند فلسطيني به خبرنگار العالم گفت رژيم اشغالگر اسرائيل هيچ توجهي به آتش بس ندارد و همه فلسطيني ها را هدف قرار مي دهد.

وي تاکيد کرد صحبت از آتش بس با وجود ادامه تجاوزات رژيم اشغالگرهيچ معنايي ندارد و مقاومت فلسطيني ها تا زمان آزادي قدس و دستيابي مردم فلسطين به حقوقشان همچنان ادامه دارد.

" ابو نصيره " از فرماندهان تيپ هاي ناصرصلاح الدين درگفتگو با العالم اظهار داشت مقاومت همواره پيش بيني مي کند که دشمن صهيونيستي آتش بس را نقض کند و به همين دليل همواره مترصد براي مقابله با آن است.

وي افزود : رويکرد مقاومت در برابر دشمن صهيونيست کاملا" آشکاراست و شامل پاسخ دادن به جنايت هاي اين رژيم عليه ملت فلسطين است.

" يحيى رباح " کارشناس مسائل فلسطين نيز گفت : کابينه نتنياهو به علت بحران در اسرائيل (سرزمين هاي اشغالي ) با وضعيت وخيمي روبروست و درصدد است با تشديد حملات خود به غزه ، اين بحران را به خارج از اسرائيل منتقل کند.

7-22:14

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها