عضو هیات رییسه جنبش امل لبنان

افزایش امیدها برای زنده بودن امام موسی صدر

افزایش امیدها برای زنده بودن امام موسی صدر
جمعه 18 شهريور 1390 - 09:56

عضو هيات رييسه جنبش امل لبنان با تاکيد به اينکه " معمر قذافي" حاکم سرنگون شده ليبي مسئول ناپديد شدن امام موسي صدر است، گفت که اميدها براي زنده بودن امام موسي صدر زياد شده است.

" خليل حمدان " روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: انقلابيون لييبي نسبت به پيدا شدن امام موسي صدرخوش بين هستند بويژه اينکه برخي از شهرهاي ليبي هنوز آزاد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در این 33 سال همواره بر زنده بودن امام موسی صدر تاکید شده و حتی نبیه بری بارها بر این موضوع تاکید کرده است.

عضو هيات ریيسه جنبش امل لبنان، به شيخ "محمد يعقوب " همراه امام موسی صدر و "سيد عباس بدرالدين " روزنامه نگاری هم که وی را همراهی می کرد ، اشاره کرد و گفت این دو نفر هم احتمالا زنده هستند.

حمدان افزود: از زمان شروع انقلاب در ليبي ، رابطه اي ميان جنبش امل و انقلابيون ليبيايي به وجود آمده است و ما به شيوه هاي مختلف درصدد يافتن امام موسي صدر هستیم.

وي به تماس های مستمر بین " نبيه بري " ریيس مجلس نمایندگان لبنان و " مصطفى عبد الجليل " ریيس شوراي انتقالي ليبي در این زمینه اشاره کرد و اظهارداشت: یک تیم پیگیری در جنبش امل برای یافتن امام موسی صدر و تعیین سرنوشت وی و همراهانش تشکیل شده است و در نهایت باید صبر کرد تا همه مناطق لیبی بدست انقلابیون بیفتد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها