شکنجه دختر فلسطینی بدست اشغالگران

شکنجه دختر فلسطینی بدست اشغالگران
يکشنبه 3 مهر 1390 - 13:11

نيروهاي رژيم اشغالگر پس از ربودن دختر يکي از رهبران جنبش مقاومت اسلامي، وي را به شدت تحت بازجويي و شکنجه قرار دادند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مؤسسه فلسطيني "ماندلا" كه به امور اسراي فلسطيني در زندانهای رژيم صهيونيستي مي پردازد ، اعلام كرد : نظاميان صهيونيست ششم اوت بشري جمال الطويل دختر شيخ جمال الطويل شهردار منطقه البيره و از رهبران جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) را ربودند و وي را در شرايطي سختي زنداني كرده اند و بازجوئي مي كنند .

بشري جمال الطويل

"بثينه دقماق" رییس مؤسسه ماندلا گفت : بشري هم اكنون در زندان هشارون در بازداشت است، و قبل از آن  در زندان هاي " بيت ايل " و "عسقلان" بود. بشري در زندان عسقلان شديدا شكنجه شد، و 11 روز در سلول انفرادي به سر برد تا اينكه به زندان هشارون انتقال یافت.

دقماق خاطرنشان کرد: دادگاه رژيم صهيونيستي با وجود نداشتن هيچ مدركي براي محكوم كردن بشري، از صدور حكم آزادي بشري خودداري كرد.

دقماق به نقل از بشري مي گويد: سيزده صهيونيست از او در حالي كه دستهايش به پشت بسته شده بود، بازجوئي كرده، و هنگام بازجوئي فحاشي مي كردند، و فرياد مي كشيدند و تهديد به تعرض به خانواده اش مي كردند .

رییس موسسه ماندلا گفت: 3 ساعت از بشری تست دروغ سنجي گرفتند، و به او اجازه نمي دادند نماز بخواند، و به ندرت اجازه مي دادند از سرویس بهداشتی استفاده کند.

دقماق گفت: بشری در زندان هشارون 15 روز در سلول انفرادي حبس شد. و نظاميان صهيونيست براي تضعيف روحيه او تاكنون 3 بار وی را براي محاكمه به دادگاه منتقل كرده، ولي هيچ محاكمه اي برگزار نشده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها