شیمون پرز: ابومازن بهترین رییس است!

شیمون پرز: ابومازن بهترین رییس است!
دوشنبه 4 مهر 1390 - 14:37

رييس رژيم صهيونيستي، محمود عباس را بهترين گزينه براي رياست تشکيلات خودگردان دانست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "شیمون پرز" امروز در اظهاراتی با دعوت از تشکیلات خودگردان برای از سرگیری مذاکرات، تاکید کرد: "محمود عباس بهترین رییسی است که می توانیم داشته باشیم".

وی افزود: "من محمود عباس رییس فلسطینی ها را که برای او احترام قائلم، به مذاکره ای باز و آرام دعوت می کنم؛ حتی اگر اختلافات و انتقادهایی وجود داشته باشد، بیاید تا مذاکره را آغاز کنیم".

پرز در جمع سفرای خارجی در اراضی اشغالی گفت: "واقعیت ها در منطقه ما آن قدرها هم خطرناک نیست، و اسرائیلی ها و فلسطینی ها باید به مذاکره باز گردند".

رییس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: "اکنون پس از آنکه سلاح ها خاموش شد، و منازعه پایان یافت، باید به کار بازگشت؛ اوضاع امروز تغییری نکرده است، و ما از کشور فلسطین و تشکیل دو کشور قومیتی حمایت می کنیم؛ باید این امر عملی شود، و از امروز دیگر فقط در حد حرف نباشد".

پرز خاطرنشان کرد: "مذاکرات باید درآغاز با آرامش آغاز شود تا به توافق هایی محرمانه دست یافت؛ در توافقنامه اسلو به دور از رسانه ها، به مدت 4 ماه مذاکره کردیم؛ و اگر این مذاکرات منتشر می شد، به نظر من به هیچ توافقی نمی رسیدیم".



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها