در اعتراض به رفتار ضد انساني مسوولان زندان هاي اسراييل؛

خانواده هاي اسراي فلسطيني تحصن کردند

خانواده هاي اسراي فلسطيني تحصن کردند
پنج‌شنبه 7 مهر 1390 - 14:41

صدها فلسطيني در اعتراض به برخورد غيرانساني مسوولان زندان هاي رژيم صهيونيستي با اسراي فلسطيني مقابل مقر کميته بين المللي صليب سرخ در رام الله تحصن کردند.

همچنين اسراي فلسطيني در چندين زندان رژيم صهيونيستي در اعتراض به اقدامات غيرانساني مسوولان زندان هاي اين رژيم اقدام به اعتصاب غذاي نامحدود کرده اند.
 
عيسي قراقع وزير امور اسراي فلسطيني پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: هدف رژيم صهيونيستي از بدرفتاري با اسرا گرفتن انتقام از فلسطينيان است.

وي افزود: رژيم صهيونيستي درپي انتقام گرفتن از اسرا و مردم فلسطين است زيرا هر اسير را يک شهادت طلب مي داند و براي همين پيوسته با اسراي فلسطيني به طور وحشيانه و غيرانساني رفتار مي کند.
 
خانم خالده جرار عضو مجلس قانونگذاري فلسطين نيز به العالم گفت: اسرا ديروز اعتصاب غذاي خود را براي پايان دادن به سياست حبس انفرادي و دست يابي به حقوق خود از جمله داشتن کتاب و تلويزيون آغاز کردند.

خانواده هاي اسراي فلسطيني ، مسوولان و شهروندان فلسطيني با تحصن در مقابل مقر کميته بين المللي صليب سرخ در اعتراض به برخورد غيرانساني رژيم صهيونيستي با اسرا، خواستار برخورد با اقدامات ضد بشري اين رژيم شدند.

تحصن کنندگان فلسطيني سازمان هاي بين المللي را به کوتاهي در اجراي معاهدات بين المللي حقوق بشر در حق اسراي فلسطيني متهم کردند و از اين سازمان ها خواستند با رژيم صهيونيستي به عنوان رژيم مستثني از قوانين بين الملل برخورد نکنند.

امين شومان رييس کميته عالي پيگيري امور اسراي فلسطيني در مصاحبه با العالم گفت: اسراي فلسطيني اسراي جنگي هستند ولي رژيم صهيونيستي به آنها به ديد زنداني نگاه مي کند.

وي افزود: مسوولان فلسطيني بايد در قبال برخورد غيرانساني رژيم اسراييل با اسراي فلسطيني قاطعيت بيشتري از خود نشان دهند.

پربیننده ترین خبرها