اخراج فلسطینی‌ها از اردوگاه شعفاط درقدس

اخراج فلسطینی‌ها از اردوگاه شعفاط درقدس
شنبه 9 مهر 1390 - 09:42

رژيم صهيونيستي درتلاش است، به حضور فلسطيني ها در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالي پايان دهد.

 به گزارش خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی، مقامات رژيم اشغالگر بخش هاي وسيعي از سرزمينهاي اردوگاه شعفاط در قدس اشغالي را بعد از جدا کردن اين اردوگاه با ديوار بتني ، مصادره کردند.

 ساکنان اردوگاه شعفاط نماز جمعه را در زمينهايي که با خطر مصادره مواجه است، اقامه کردند. اين اقدام به منظور اعلام مخالفت با تلاش هاي رژيم اشغالگر براي پايان دادن به حضور فلسطيني ها در اين اردوگاه و تغيير بافت جمعيتي در شهر قدس صورت گرفت.

 حاتم عبد القادر مسئول امور قدس در جنبش فتح به خبرنگار العالم گفت: اشغالگران ديوانه وار به اقدامات خود عليه ملت فلسطين و شهر قدس ادامه مي دهند؛ اين تنش آفريني و اين اقدامات هر چند که به ما آسيب وارد مي کند، اما ما را دچار ترس و وحشت نخواهد کرد.

وي تاکيد کرد هيچ يک از اين اقدامات حقي براي اشغالگران در شهر قدس ايجاد نمي کند؛ و اشغالگران هر چقدر هم براي تغيير وضعيت جمعيتي يا جغرافيايي يا تاريخي اين شهر تلاش کنند، اين شهر يک شهر اشغالي است.

جبر محيسن مسئول هماهنگي نيروهاي ملي در قدس نیز در گفت و گو با العالم اظهار داشت: ما بخشي از قدس هستيم و نمي توانيم در برابر اقدامات اشغالگران سکوت کنيم.

 وي افزود اين اقدامات با اعتراضات بيشتري در اين منطقه مواجه خواهد شد.    



پربیننده ترین خبرها