دبیرکل اتحادیه علمای مسلمان جهان:

امت اسلام برای آزادی فلسطین آماده جهاد شود

امت اسلام برای آزادی فلسطین آماده جهاد شود
شنبه 9 مهر 1390 - 16:22

دبيرکل اتحاديه علماي مسلمان جهان با تاکيد بر اينکه" راهکارهاي دستيابي به سازش شکست خورده است"، گفت که " امت اسلام بايد براي آزادي سرزمين فلسطين آماده جهاد و مقاومت شود".

به گزارش شبکه خبری العالم، شيخ " علي قره داغي" عصر شنبه در پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین در تهران، تصریح کرد: فلسطين، مهمترين قضيه امت اسلامي و نزاع دائمي ما با اشغالگران صهيونيست است.

وی ، فلسطین را شاخص بیداری ، قدرت ، وحدت و يا ضعف و عقب ماندگي امت اسلامي دانست.

دبيرکل اتحاديه علماي مسلمان جهان در ادامه سخنان خود از همه کشورهاي اسلامي خواست برای پيشرفت علمي تلاش و از حق جمهوري اسلامي ايران دراستفاه صلح آمیز از فن آوری هسته اي و دیگر عرصه های   علمي دفاع کنند.

شیخ قره داغی با قدردانی از رهبری ، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت مادی و معنوی از ملت فلسطین و بیت المقدس،خاطرنشان کرد: انقلاب هاي عربي باعث کاسته شدن فاصله ميان ما با آزادي فلسطين و سرنگوني حاکمان مزدور، دست نشانده و آلت دست دشمنان از جمله مبارک، بن علي و قذافي شد.

وي اظهارداشت: اتحاديه جهاني علماي مسلمان همواره با تمام توان از انقلاب هاي عربي حمايت کرده و مي کند و بر اين باور است که آزادي فلسطين فقط از طريق آزادي ملت هاي عرب و مسلمان ممکن خواهد بود.

دبیرکل اتحادیه علمای مسلمان جهان ابراز امیدواری کرد که کنفرانس تهران به نتايج عملي قابل اجرا منتهي شود تا در آينده نزديک شاهد آزادي سرزمين فلسطين باشيم، امت اسلامي بايد از همه ابزارها براي آزادي فلسطين و همه سرزمين هاي تحت اشغال استفاده کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها