نماينده پارلمان الجزائر :

جنایات اسراییل سند بی اعتباری نهادهای بین المللی

جنایات اسراییل سند بی اعتباری نهادهای بین المللی
شنبه 9 مهر 1390 - 18:42

نماينده پارلمان الجزائر گفت : جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين سند بي اعتباري نهادهاي بين المللي و مشروعيت نداشتن قطعنامه هاي شوراي امنيت سازمان ملل است.

" العياشي دعدوعه " در سخنراني خود در نشست عصر شنبه پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران ، به نيابت از کشور خود از جمهوري اسلامي ايران به خاطر ميزباني اين کنفرانس بين المللي و تاريخي، تشکر و قدردانی کرد.

دعدوعه گفت که این کنفرانسی مهم براي حمايت از مساله فلسطين، حمايت از انتفاضه، مقاومت، دفاع از آزادي و حقوق بشر است.

وي افزود: همزمان بودن اين کنفرانس با سالروز انتفاضه الاقصي و شهادت محمد الدوره بيانگر عمق همبستگي ایران با مردم فلسطين است که همچنان قرباني تروريسم صهيونيستي هستند.

نماينده پارلمان الجزائر از جامعه بين المللی که اجازه يهودي سازي، شهرکسازي و نقض همه قوانين و پيمان هاي بين المللي و اصول اخلاقي را به صهیونیست ها در فلسطین مي دهد، انتقاد کرد.

دعدوعه تاکيد کرد: آنچه که در فلسطين رخ مي دهد اعتبار نهادهاي بين المللي و مشروعيت قطعنامه هاي آنها از سال 48 را زيرسوال مي برد؛ صدور قطعنامه ها يکي پس ازديگري هيچ فايده و بازتابي ندارد بلکه رژيم اشغالگر بيش از پيش به جنايت هاي خود عليه مردم فلسطين ادامه مي دهد.

وی خاطرنشان کرد: زمان آن فرارسيده است تا جهان در مواضع خود در قبال مسايل مهم و در راس آنها مساله فلسطين بازنگري و از حق و عدالت دفاع کند؛ شاید اين امر مقدمه اي باشد تا همه جهانيان از خواب غفلت بيدار شوند.

نماينده پارلمان الجزائر  از همه آزادگان جهان و دوستداران صلح از همه نژادها و مليتها و اديان از جمله يهوديانی که با جرات تندروي و شهرکسازي صهيونيستها را محکوم مي کنند، تحسين و تمجيد کرد.

دعدوعه تصريح کرد: اگر جهان در ادعاهاي خود مبني بر دفاع از آزادي، دمکراسي، حقوق بشر، مبارزه با اشغالگري و استبداد صادق است، پس بايد از مردم فلسطين براي تحقق آزادي و دست يافتن به حقوق خود از جمله برپايي کشور مستقل فلسطين دفاع کند.

نماينده پارلمان الجزائر با تاکيد بر اينکه ظالمانه است که از زنداني بخواهيم امنيت زندانبان را تامين کند، از همه سازمانها و نهادهاي بين المللي خواست تا بر طبق قوانين بين المللي، رژيم اشغالگر را تحت فشار قرار دهند تا قطعنامه هاي بين المللي را اجرا کند و به آنچه که لازمه تحقق صلح فراگير و دائمي در منطقه خاورميانه است، عمل کند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها