نایب رییس مجلس قانونگذاري فلسطين در گفتگو با العالم؛

سخنان رهبر معظم انقلاب، کامل وروشن بود

سخنان رهبر معظم انقلاب، کامل وروشن بود
يکشنبه 10 مهر 1390 - 13:47

نايب رييس مجلس قانونگذاري فلسطين گفت : بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در افتتاحيه کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين، فراگير و روشن بود.

احمد بحر روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب درکنفرانس حمایت از فلسطین اظهار داشت :  وقتي  مقام معظم رهبری به مساله ايمان و اعتقاد پرداختند ، شروطي براي پيروزي مطرح کردند و فرمودند، کسي که براي باور و اعتقاد خود مبارزه مي کند بايد خداوند تمام وجود او را فرا گرفته باشد، واين همان نسلي است که مي تواند در برابر تجاوز رژيم صهيونيستي ايستادگي کند.

وي افزود : رهبر معظم انقلاب مقاومت را تنها راه ملت فلسطين دانستند، و با اذعان به اينکه انقلاب هاي عربي در نهايت به نفع ياري ملت ها و حمايت ازهمه مسائل امت اسلامی رقم خواهد خورد.

احمد بحرافزود؛رهبر معظم انقلاب به طور ويژه بر حمايت از ملت فلسطين در جهاد براي آزادسازي سرزمين و مقدسات تاکيد کردند.

نایب ریيس مجلس قانونگذاري فلسطين خاطرنشان کرد: نمي توان چالش طلبي صهيونيستها را با مذاکرات يا اعلام تاسيس کشور پاسخ داد؛ بلکه این پاسخ بايد با وحدت ملت فلسطين واز طريق مقاومت براي آزادسازي فلسطين صورت گیرد.

احمد بحر تاکید کرد: من به نيابت از ملت فلسطين از جمهوري اسلامي ايران به علت حمايت از ملت فلسطين و توجه شديد آن به مسئله فلسطين تشکر و قدردانی می کنم.



پربیننده ترین خبرها