شکنجه پزشک زن بحرینی با شوک الکتریکی

شکنجه پزشک زن بحرینی با شوک الکتریکی
دوشنبه 11 مهر 1390 - 14:02

يک پزشک زن بحريني، از شکنجه شدن پزشکان و امدادگران با شوک الکتريکي و کابل در زندانهاي رژيم آل خليفه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، خانم "رولا الصفار" پزشک بحريني و رئیس جمعیت پرستاران این کشور که همراه شمار ديگري از پزشکان و پرستاران بحرینی به جرم مداوای مجروحان، و به اتهام تلاش برای سرنگونی رژیم آل خلیفه بازداشت، و در زندانهاي رژيم آل خليفه شکنجه شد، در گفتگو با روزنامه ايندپندنت تایید کرد: دادگاه نظامي وی را به 15 سال حبس محکوم کرده است.

وي در اين گفتگو که ساعاتي پس از صدور حکمش از طريق تلفن انجام شد، به بدرفتاري نيروهاي امنيتي با وی و همکارانش اشاره کرده است.

خانم دکتر الصفار از تلاش براي وادار کردن وی و همکارنش به اعتراف دروغين مبني بر " توطئه پزشکان" براي سرنگون کردن دولت بحرين در زندان خبر داده است.

اين پزشک بحرینی به این روزنامه انگلیسی، گفت : " ک کابوس بود، من را شوک الکتريکي مي دادند، و با کابل مي زدند و اجازه ندادند که سه روز بخوابم" .

الصفار تصريح کرد که در طول جلسات بازجوايي که يک هفته طول کشيد، يک بطري آب به او مي دادند يا اجازه مي دادند که به آبخوري برود؛ اما حتی اين مسأله به تصمیم بازجويان بستگی داشت.

الصفار خاطرنشان کرد: بعد از ديدن دانش آموزان دختر که درجريان بازجويي تهديد به تجاوز شده بودند، احساس ترس شديدي مي کردم.

وی افزود : " فکر مي کنم که برخي از آنها عملا مورد تجاوز قرار گرفته بودند، اما از ترس مسئولان نمي توانند این مسأله را فاش کنند".



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها