درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در راس العامود

درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در راس العامود
يکشنبه 17 مهر 1390 - 07:10

منطقه "راس العامود" در شهر اشغالي قدس بار ديگر صحنه درگيري جوانان فلسطيني با نظاميان صهيونيست بعد از حمله اين نظاميان به منطقه ياد شده و بازداشت تعدادي از جوانان فلسطيني بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، جوانان فلسطینی در جریان این درگیری ها اقدام به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیست کردند و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز با شلیک گازهای اشک آور و گلوله به مقابله با آنها پرداختند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین با اعلام این خبر افزود: منطقه راس العامود جمعه شب گذشته نیز شاهد درگیری های شدید جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در پی حمله این نظامیان به اهالی منطقه و ممانعت از تردد آنها به سمت منازل خود و بستن راه های منتهی به این منطقه همزمان با "عید پاک" یهودی بود.

در همین حال، گروهی از صهیونیست های تندرو جمعه شب گذشته به یک مقبره اسلامی و یک مقبره مسیحی در شهر "یافا" واقع در داخل اراضی اشغالی سال 1948 میلادی حمله کرده و ضمن تخریب قبور، جملات نژادپرستانه و توهین آمیزی در آنجا نوشتند.

شاهدان عینی خاطر نشان کردند: افراد مذکور علاوه بر هتک حرمت مقابر و تخریب قبور، شعارهای نژادپرستانه و اهانت آمیزی را در آنجا نوشتند که از جمله آنها می توان به "مرگ بر عرب ها" و "تاوان گناه" اشاره کرد که شهرک نشینان صهیونیست اکثرا در تجاوزات خود علیه فلسطینیان از آنها استفاده می کنند.

گفتنی است که در روزهای اخیر روند به آتش کشیدن مساجد فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست تشدید شده است و آنها مدعی هستند که این اقدامات "تاوان گناه" فلسطینیان است اما در همین حال، محافل داخلی رژیم صهیونیستی نگران این هستند که این حملات و تجاوزات آنها منجر به درگیری های شدید و یا شکل گیری انتفاضه جدید شود و بدین ترتیب طرف صهیونیستی تاوان سنگین تری را در قبال این اشتباهات و حماقت های شهرک نشینان صهیونیست پرداخت کند.

پربیننده ترین خبرها