یک رهبر جنبش حماس خبر داد:

حمله به غزه؛ مانع تراشی در آزادی اسرا

حمله به غزه؛ مانع تراشی در آزادی اسرا
دوشنبه 9 آبان 1390 - 08:45

يکي از رهبران جنبش حماس، حملات رژيم صهيونيستي به غزه را با هدف مانع تراشي در اجراي مرحله دوم آزادي اسراي فلسطيني دانست.

" محمد کتري " در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: صهیونیستها از آزادی اسرای فلسطینی در جریان تبادل اسرا به شدت خشمگین هستند از این رو، رژیم صهیونیستی تلاش می کند از طریق ضربه زدن به مقاومت و به شهادت رساندن مردم فلسطین به صهیونیستها نشان دهد که هنوز از قدرت برخوردار است تا بتواند سرزمین های اشغالی را آرام کند.

وي افزود: پاسخ کوبنده مقاومت فلسطين به حملات صهیونیست ها به شدت براي دشمن دردناک بود و مقاومت فلسطين توانست با توکل بر خدا خسارتهاي فراوانی به دشمن وارد کند.

کتري با اشاره به اینکه اين تجاوزگریها، مردم فلسطين را از پافشاري در اخراج کردن دشمن صهيونيستي از خاک فلسطين باز نمي دارد، گفت: پاسخ مقاومت فلسطين به گونه اي بود که مي توانيم به دشمن بگوييم اگر بار ديگر به تجاوزگري بپردازد، مقاومت معادلات را تغيير خواهد داد .

این رهبر جنبش حماس اظهار داشت: جاي تعجب نيست که دشمن صهيونيستي اينگونه رفتار کند و تشديد اقداماتش عليه فلسطينيها براي مانع تراشي در مسیر اجرای مرحله دوم تبادل اسيران باشد اما مردم فلسطين از تشديد اقدامات صهيونيستها هيچ ترس و هراسي ندارد.

محمد کتري تاکید کرد: طرف صهيونيستي بيشتر دچار ترس و دلهره است زيرا ما مردم فلسيطن بر خداوند توکل مي کنيم و از مرگ نمي ترسيم چرا که پيروزي و يا شهادت از آن ماست.

پربیننده ترین خبرها