جماس خواستار شد

غرب از رژِیم صهیونیستی حمایت نکند

غرب از رژِیم صهیونیستی حمایت نکند
پنج‌شنبه 12 آبان 1390 - 08:24

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) به مناسبت سالروز وعده ننگين بالفور ، انگليس و كشورهاي استعماري حامي رژيم صهيونيستي را به خودداري از حمايت آشكار از اين رژيم اشغالگر فراخواند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم اين جنبش با صدور بيانيه اي افزود : وعده بالفور ظالمانه و بي اعتبار است زيرا وعده غيرصاحب حق به غيرمستحق محسوب مي شود و انگليس و كشورهاي استعماري حامي رژيم صهيونيستي همدست اين رژيم در جناياتش هستند .
حماس در بيانيه اي كه نسخه اي از آن به مركز اطلاع رساني ارسال شد ، اعلام كرد : اسارت گيلعاد شاليط و آزادي  اسراي سرافراز فلسطيني از زندان هاي رژيم صهيونيستي پيروزي گزينه مقاومت محسوب مي شود گزينه اي كه حماس براي آزاد كردن تعداد بيشتري از اسيران ، آزادسازي سرزمين هاي اشغالي و بازپس گيري حقوق غصب شده فلسطيني ها ، به آن پايبند است .
حماس از پايبندي خود به مذاكرات ملي خبر داد و افزود : مذاكرات ملي روشي براي صيانت از حقوق ، حفظ وحدت ملي ،4و اجراي توافقنامه آشتي ملي و تدوين استراتژي ملي واحد بر اساس گزينه مقاومت است .  
بيانيه حماس حاكيست : نود و چهار سال از صدور وعده ننگين بالفور مي گذرد و مردم قهرمان فلسطين همچنان استوار ايستاده اند و حملات مداوم رژيم صهيونيستي به باريكه غزه و كرانه باختري رود اردن ، تداوم شهرك سازي ،يهودي سازي قدس و تلاش هاي اخراج فلسطيني ها از مناطق سكونت خود روحيه مقاومت فلسطيني ها را از بين نخواهد برد و آنها را از حق بازگشت آوارگان، قدس ، مقدسات و يك وجب از سرزمين خود منصرف نخواهد كرد .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها