مقاومت چهره منطقه را دگرگون می کند

مقاومت چهره منطقه را دگرگون می کند
چهارشنبه 25 آبان 1390 - 14:51

نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني تاکيد کرد، مقاومت لبنان که حزب الله در خط مقدم آن قرار دارد، نقش تعيين کننده اي در تحولات منطقه خواهد داشت و در صورت بروز جنگ چهره منطقه را دگرگون خواهد کرد.

"حسين رمال" روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: حزب الله لبنان بازيگری محوري در زمينه هاي سياسي و ديپلماتيک و حتي نظامي در منطقه به شمار مي آيد؛ بويژه آنکه مقاومت در سازمان دهي از عامل دفاع فراتررفته است.

وي افزود: رژيم اشغالگر به خوبي مي داند که اگر جنگي آغاز شود، مقاومت لبنان کمر رژيم صهيونيستي را خواهد شکست وچهره منطقه دگرگون خواهد کرد.

رمال خاطرنشان کرد: در جنگ آينده که يک سوي آن تشکلي مورد حمايت مالي سازمان هاي اطلاعاتي غرب و طرف ديگر آن خيزش مردمي است؛ با توجه به پرونده سنگين فساد و اشتباهات رژيم هاي مستبد عربی؛ احتمال درگرفتن جنگي فراگير وجود دارد که درنتیجه آن ضربه مهلک و نهایی به رژيم اسراييل وارد خواهد شد.

رمال درباره حمايت افتخاراميز سوريه از مقاومت، اظهار داشت: سوريه تنها کشور عربی بود که در مقابله با رژيم اشغالگر به طور راهبردي برخورد مي کند، درحالي که حاکمان عرب همواره بدنبال آن هستند که رژيم اشغالگر و غرب را راضي و خشنود نگه دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها