اذعان اسرائیل به نفوذ ناپذیری حزب‌الله

اذعان اسرائیل به نفوذ ناپذیری حزب‌الله
جمعه 4 آذر 1390 - 09:55

يکي از مسئولان امنيتي رژيم صهيونيستي اذعان کرد: حزب الله از مهارت‌هاي اطلاعاتي کاملا حرفه‌اي برخوردار است و کسي نمي‌تواند در آن نفوذ کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از پایگاه خبری «النشره»، سرهنگ «شلومو موفاز»، مسئول پیشین بخش لبنان در سازمان اطلاعات و جاسوسی نظامی رژیم صهیونیستی اذغان کرد: این اولین بار نیست که شبکه جاسوسی  سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا « سی آی ای» در لبنان شناسایی می شود، طی سال‌های  2008، 2009 و 2010 نیز شبکه‌های جاسوسی آمریکایی در لبنان شناسایی شدند، اما مسأله مورد اهمیت آن است که اینبار آمریکا نیز این موضوع را تایید کرد، که بیانگر شدت ضربه ای است که به سی آی ای وارد شده است.

این مسئول رژیم صهیونیستی درباره علت‌ شکست آمریکا در این خصوص گفت: حزب‌الله، این بار نیز نشان داد که از مهارت‌های اطلاعاتی کاملا حرفه‌ای برخوردار است، و در عین حال توانمندی‌های فناوری بسیار پیشرفته‌ای دارد. حزب الله توانمندی‌اش را پس از جنگ 2006 کاملا تقویت کرد.

شلومو موفاز اذعان کرد: حزب الله، علاوه بر برخورداری از توانمندی و قابلیت‌های بالا، دستگاه امنیتی بسیار منضبط، منسجم و پیوسته‌ای دارد و کسی نمی‌تواند بدون اجرای تحقیقات و بررسی‌های بسیار بسیار دقیق و عمیق در لایحه‌ها و سطوح مختلف آن نفوذ کند. چنین دستگاه امنیتی را حتی دولت‌ها نیز ندارند.

مسئول پیشین بخش لبنان در سازمان اطلاعات و جاسوسی نظامی رژیم صهیونیستی گفت: علت شکست اطلاعاتی آمریکایها خود آنها هستند، زیرا واشنگتن پیشتر دستگاه‌های پیشرفته استراق سمع به دولت «فواد سنیوره»، نخست وزیر پیشین لبنان و از رهبران جریان چهارده مارس، داده بود که این دستگاه ها اکنون در اختیار حزب الله است و سبب شد  که به قدرت اطلاعاتی آمریکایی ها در لبنان پی ببرند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها