هدف اسرائیل از جاسوسی در لبنان

هدف اسرائیل از جاسوسی در لبنان
شنبه 12 آذر 1390 - 14:27

نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني، کشف شبکه هاي جاسوسي اسرائيل را پيام بازدارنده حزب الله لبنان به اقدامات تجاوزکارانه احتمالي رژيم صهيونيستي دانست.

"حسين رمال" روز شنبه به شبکه خبری العالم گفت: عمليات جاسوسي صهيونيست ها که توسط حزب الله لبنان در جنوب اين کشور کشف شده، تجاوز آشکار علیه حاکميت لبنان و نقض آشکار قطعنامه 1701 شوراي امنيت است.

وی افزود: فقدان گفتمان تأثيرگذار در میان گروههاي معارض لبناني امروزه باعث شده است تا مقاومت در رويارويي با توطئه ها عليه لبنان و نقض حاکميت آن، نتواند به طور شايسته تعامل نمايد؛ بنابراين ما در برابر نشانه هاي بسيار خطرناکي قرار گرفته ایم که دشمن صهيونيستي از آن بهره برداري مي کند تا اهداف خود را در داخل لبنان پياده کند.

رمال با اشاره به شبکه جاسوسی کشف شده در خاک لبنان، افزود: اين اولين بار نيست که مقاومت شبکه هاي جاسوسي اسرائيلي را در داخل خاک لبنان کشف مي کند، اين امر نشان مي دهد که رژيم صهيونيستي در پي ضربه زدن به مقاومت است.

این تحليلگر سياسي لبناني درباره تأثير کشف اين شبکه هاي جاسوسي صهيونيست ها گفت: ما با جنگ تبليغاتي ميان مقاومت و رژيم صهيونيستي روبرو هستيم و اسرائيل به خوبي مي داند که مقاومت مجموعه کامل و فراگيري است که در صورت وقوع هر گونه درگيري، نيروهاي آن مي توانند راهبردهاي بررسي شده جديد را به دقت عملي کنند.

رمال درباره احتمال اينکه کشف شبکه هاي جاسوسي، پيام بازدارنده اي به اين رژيم درباره اقدام به هرگونه تجاوز احتمالي به لبنان در مرحله آينده است، گفت: مقاومت لبنان همواره براي پاسخ دادن به هر گونه تجاوز رژيم صهيونيستي در بالاترين سطح آمادگي قرار دارد.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها