حمله دوباره پليس بحرين به تظاهرکنندگان

حمله دوباره پليس بحرين به تظاهرکنندگان
شنبه 19 آذر 1390 - 05:26

در حالي كه رژيم بحرين با تحقيقات قضايي درباره بدرفتاري نيروهاي امنيتي با مردم و معترضان موافقت كرده است، پليس اين كشور ديروز (جمعه 18آذر) بار ديکر با گاز اشك آور به صدها تظاهركننده در منامه پايتخت اين كشور هجوم برد.

به گزارش شبکه خبري العالم، ناآرامي ها و درگيري هاي روز جمعه به دنبال تجمع تظاهر کنندگان در روستاي مصلي، واقع در حومه منامه،‌ روي داد.

پس از پايان تجمعی که به مناسبت ايام محرم در روستاي مصلي شکل گرفته بود،‌ برخي جمعيت با سردادن شعارهاي ضد دولتي به سوي ميدان اللولوه در پايتخت به راه افتادند که پليس مانع از ادامه تظاهرات به سوي اين ميدان شد.

گزارشي از مجروحان احتمالي در برخورد روز جمعه به دست نيامده است، اما تعدادي از تظاهركنندگان در اثر استنشاق گاز اشك آور بيهوش شده و توسط ديگر معترضان به بيرون از محل تظاهرات برده شدند.
 
رژيم حاکم براي آرام كردن مخالفان اجازه داده است تا تحقيقات قضايي درباره برخوردهاي ضد بشري نيروهاي امنيتي طي 10 ماه تظاهرات مردم انجام شود.

دستور تحقيقات قضايي، اواخر پنجشنبه و از سوي ژنرال شيخ رشيد بن عبدالله آل خليفه وزير كشور بحرين صادر شده بود و قرار است تحقيق درباره همه اتهام هاي مربوط به قتل، شكنجه و بدرفتاري توسط نيروهاي پليس صورت بگيرد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها